کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفرکردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر پس ازشناسایی یک نفر حامل مواد مخدر به زنجان موضوع را دردستور کارخود قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری شخص مذکور در اتوبان زنجان- قزوین شدندو در بازرسی ازخودرو مذکور مقدار 10 کیلو 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد، که پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه، به مرجع قضایی تحویل داده شد.

,

وی ابراز کرد: به عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر از همشهریان خواست در این راستا با پلیس همکاری کنند.

,

کردلو در ادامه با اشاره به کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در تریاک در طارم بیان کرد: یک کیلو و 980 گرم تریاک از یک سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم نیز کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم در جریان فعالیت یک سوداگران مرگ در سطح شهرستان طارم قرار گرفتند. وی افزود: این فرد به هویت معلوم که در یکی از مناطق شهر طارم ساکن بود مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و به شهرستان طارم منتقل و توسط عوامل خود توزیع می کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: به دنبال این اطلاع تیم ویژه ای از ماوران پلیس آگاهی تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,
,
,
,
,

وی بیان کرد: بلافاصله ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی وتحت نظر قرار داده و متهم را حین فروش مواد مخدر غافلگیر و دستگیر کنند.

,

کردلو با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو این متهم مقدار یک کیلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بود کشف شد.خاطر نشان کرد : در این زمینه متهم دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده انتظامی زنجان از کشف بیش از 10کیلو‌گرم مخدر از نوع تریاک و دستگیری سوداگران مرگ در زنجان و طارم خبر‌داد.