صعود تیم رابر به فینال لیگ برتر فوتسال استان کرمان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح رابر؛ دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی از ساعت۱۴ امروز (سه شنبه) با رویایی تیم‌های رابر و بتن سازان کرمان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رابر,

, , ,

در این دیدار که در سالن تختی رابر برگزار شد، تیم رابر ۳ بر صفر برابر مهمانانش به پیروزی رسید تا با کسب این پیروزی به فینال لیگ برترفوتسال استان راه یابد.

,

, , ,

 محمدفخرایی در این دیدار خانگی ۲ گل و  دانیال مهدی پور یک گل را به ثمر رساندند.

,

, , ,

گفتنی است؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر طی پیامی این موفقیت افتخارآفرین را تبریک گفت.

,

متن پیام بدین شرح است:

,

 

,

صعود غرورآفرین ورزشکاران رشته فوتسال شهرستان رابربه فینال مسابقات لیگ برتر استان کرمان موجب شادمانی، غرور و سربلندی جامعه ورزش شهرستان رابر به خصوص مردم شریف وشهید پرور دیار سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی شد.

,

 

,

این موفقیت ارزشمند شما بی‌شک نشان از شایستگی و توانمندی ورزشکاران رابر‌زمین داردکه به مانند گذشته با همت والای خود و با امید و توکل به خداوند متعال پرچم سرافرازی شهرمان را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.

,


اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی، این موفقیت بزرگ را به شما، خانواده محترمتان و همچنین جامعه ورزش و مردم شریف شهرستان رابر تبریک گفته و استمرار موفقیت و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستارم.

,
,

انتهای پیام/م

]
در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال استان، تیم رابربا نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شود و مهمانان کرمانی خود را با شکست بدرقه کرد.