آمریکایی ها با پول خود مسلمانان علیه مسلمانان جنایت می کنند/ هدف آمریکا از حمله به مردم مظلوم سوریه، حمایت از تروریست ها است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهدوست بامری در گفتگو با خبرنگار رودبار ما با اشاره به حمله موشکی هفته گذشته آمریکا به سوریه، اظهار کرد: هدف آمریکا از حمله به مردم مظلوم سوریه، حمایت از تروریست های تکفیری داعش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما , رودبار ما ,

این معتمد طایفه بامری(میرکی) با تاکید بر اینکه داعش و سایر گروه های تکفیری را آمریکا و غرب برای مقابله با اسلام ناب محمدی تشکیل داده اند، گفت: با شکست داعش از جریان مقاومت، آمریکا و غرب این شکست را احساس کرده اند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه به دنبال مبارزه با گروه های تکفیری و صهیونیستی نیست، اضافه کرد: چرا که آمریکا خود تشکیل دهنده این گروه های تکفیری را برای مقابله با اسلام ناب محمدی است.

,

بامری با اشاره به اینکه هزینه حمله موشکی آمریکا به سوریه را حکام عربستان سعودی پرداخت کرده اند، ادامه داد: آمریکایی ها با پول خود مسلمانان علیه مسلمانان جنایت می کنند.

,

این معتمد طایفه بامری با تاکید بر اینکه مسلمانان باید مراقب توطئه های دشمنان اسلام باشند، عنوان کرد: چرا که آنها با این توطئه چینی ها درصدد نابودی اسلام هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید حمله آمریکا و دو کشور انگلیس و فرانسه به سوریه نقض حقوق این کشور و برخلاف موازین بین المللی است.

,

انتهای پیام/م

]
یکی از معتمدان بلوچ با اشاره به اینکه هزینه حمله موشکی آمریکا به سوریه را حکام عربستان سعودی پرداخت کرده اند، گفت: آمریکایی ها با پول خود مسلمانان علیه مسلمانان جنایت می کنند.