راه اندازی خط پروازی بندرعباس-گرگان-بندرعباس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از راه اندازی خط پروازی بندرعباس_گرگان_بندرعباس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: این خط پروازی برای نخستین بار از روز دوشنبه سوم اردبیهشت ماه، فعالیت خود را در این مسیر پروازی آغاز خواهد کرد.

,

"آذری" تصریح کرد: پرواز این مسیر بر عهده شرکت هواپیمایی"قشم ایر" می باشد که به دلیل درخواست مردم؛ این خط پروازی راه اندازی شده است.

,

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان عنوان کرد: این خط هوایی بیشتر به منظور دسترسی به "بندر شهید رجایی" برقرار شده است که ارتباط سواحل شمال - جنوب تسهیل شود.

,

وی افزود: با وجود لغو موقت چند مسیر پروازی ناشی از کمبود مسافر، هم اکنون پروازهای فرودگاه گرگان به تهران، مشهد، زاهدان، کیش و بغداد برقرار است و در آینده مسیرهای دیگری نیز اضافه خواهد شد.

,

گفتنی است، فرودگاه بین المللی گرگان؛ به عنوان یکی از پرتردد ترین فرودگاه های شمال کشور محسوب می شود که در مسیر های متعدد خط پروازی راه اندازی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل فرودگاه های بین المللی گرگان از راه اندازی خط پروازی بندرعباس_گرگان_بندرعباس خبر داد و گفت: این خط پروازی از روز دوشنبه سوم اردبیهشت ماه، فعالیت خود را آغاز می کند.