اجرای طرح های عمرانی و زیر ساختی در ۳۲ روستای بخش گافر و پاراموند+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اکبر نظر پور، فرمانده حوزه امام علی (ع) بخش گافر و پاراموند شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز، با اشاره به فعالیت های پایگاه خاتم در این منطقه اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیروی از راه نورانی اسلام و اجرای دستورات الهی و پیامبر بزرگ اسلام (ص) و ائمه اطهار )ع( و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و به جهت کسب خیر و برکت، اجرای طرح های محرومیت زدایی ، محروم نوازی ، مردم داری ، مردم یاری و مردم دوستی را دنبال می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بشاگرد نیوز,

فرمانده حوزه امام علی بخش گافر و پاراموند شهرستان بشاگرد، افزود: با همت قرار گاه خاتم انبیاء و قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پاراموند و سپاه امام سجاد استان هرمزگان در ۳۲ روستای بخش گافر و پاراموند در زمینه های مختلف در حال فعالیت در قالب ده ها پروژه عمرانی و زیر ساختی متفاوت  هستیم.

,

نظر پور با بیان اینکه تمام اعتبارات این پروژه ها از قرارگاه محرومیت زدایی خاتم تأمین می شود، تصریح کرد: این پروژه ها در پنج قالب اقتصادی و اشتغال، فرهنگی و تربیتی، بهداشت و سلامت، آبخیز داری ، زیر ساخت و عمران در روستا های کمتر توسعه یافته این منطقه در حال انجام است.

,

وی در ادامه به پروژه های در حال اجرا پرداخت و گفت: در زمینه آبخیز داری ، احداث چندین حلقه چاه آب، سد سازی، احداث خطوط انتقال آب و آب بند در روستا ها در حال انجام بوده و یا به اتمام رسیده است.

,

فرمانده حوزه امام علی بخش گافر و پاراموند افزود: احداث خانه عالم، مسجد و مدرسه از دیگر برنامه های فرهنگی و تربیتی قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پاراموند است که در روستاهایی که از موارد ذکر شده بی بهره اند انجام خواهد شد.

,

نظر پور در ادامه از برگزاری کلاس های توجیهی در زمینه اشتغال و اهدای نهال و درختچه در زمینه سلامت و بهداشت خبر داد.

,

وی در پایان به برنامه های آینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پاراموند پرداخت و خاطر نشان کرد: ساخت مخازن آب و آب بند در سایر روستا ها، پیگیری احداث پل رودخانه جگین، احداث مدرسه در روستا های بخش گافر و پراموند و احداث خانه عالم از دیگر برنامه های پیش روی قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پاراموند در روستا های محروم این منطقه است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده حوزه امام علی (ع) بخش گافر و پاراموند شهرستان بشاگرد گفت: با همت قرار گاه خاتم انبیاء و قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پاراموند و سپاه امام سجاد استان هرمزگان در 32 روستای بخش گافر و پاراموند در زمینه های مختلف در حال فعالیت در قالب ده ها پروژه عمرانی و زیر ساختی متفاوت در روستا های کمتر توسعه یافته این بخش هستیم.