قدردانی از خانواده های شهداء بالاترین افتخاری است که نصیب حال ما می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  طوبی گلستان؛ شب گذشته به مناسبت درگذشت حاج محمد ربیعی پدر شهیدان حسین و علی ربیعی فرماندهی و نمایندگی سپاه نینوا از این خانواده شهید دیدار کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

 سردار رحمت الله صادقی در جمع خانواده ربیعی اظهار کرد: قدردانی از خانواده های شهداء بالاترین افتخاری است که نصیب حال ما می شود، ما باید قدر چنین نعمت هایی را بدانیم.

,

فرمانده سپاه نینوا دیدار، تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کرد: تکریم والدین شهدا وظیفه‌ای خطیری است که امیدواریم به‌خوبی از عهده آن برآییم.

,

وی با بیان اینکه این صبوری های خانواده شهید اجر شهادت را بالا می برد تصریح کرد: این همه خیرات و برکاتی که در این خانواده است باعث این شد که از دل این خانواده شهید، دو فرزند گرامیش به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

,

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: وجود پدری دلسوز که در این خانواده این فرزندانی را تربیت کرده است و زندگی اسلامی ترویج کرده بود ثمره آن اهداء کردن جوانانی برای حفظ اسلام بود.

,

سرویس تصاویر:

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: قدردانی از زحمات خانواده های شهداء بالاترین افتخاری است که نصیب حال ما می شود، باید قدردان این نعمات باشیم.