ایجاد قرض الحسنه‌های اشتغال‌زا با محوریت اشتغال جوانان در سال ۹۷
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ حسن عجمی عصر دیروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان بخش کوهپایه و جلگه، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری تکلیف را برای ما سنگین می‌کند که اگر با جوان طرفیم باید فضایی را ایجاد کنیم که جوان خوب رشد کند و اگر با دوستان طرفیم تحسین آنان از بسیج را بر انگیزیم و اگر طرف حساب ما، دشمن است باید بسیج باعث بیم و ترس دشمن شود که اگر این جمله مقام معظم رهبری را به آن عمل کنیم کفایت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ سرهنگ حسن عجمی عصر دیروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان بخش کوهپایه و جلگه، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری تکلیف را برای ما سنگین می‌کند که اگر با جوان طرفیم باید فضایی را ایجاد کنیم که جوان خوب رشد کند و اگر با دوستان طرفیم تحسین آنان از بسیج را بر انگیزیم و اگر طرف حساب ما، دشمن است باید بسیج باعث بیم و ترس دشمن شود که اگر این جمله مقام معظم رهبری را به آن عمل کنیم کفایت می‌کند.,

وی با اشاره به شعار سال، افزود: حسن بسیج تبعیت محض از ولایت فقیه است و بسیجی نباید بگذارد حرف مقام معظم رهبری زمین بماند و بسیجی و همه مردم در محیط کار و منزل وظیفه دارند کالای ایرانی بخرند و توجه به خرید کالای ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) تصریح کرد: اعتلای بسیج، در سال 97 دنبال می‌شود که یکی از این برنامه‌ها در حوزه دانش‌آموزی مسجد، مدرسه و منزل یعنی ارتباط دانش‌آموز از مدرسه با مسجد و منزل یک ارتباط هدفمند و خوب باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های دیگر قرض الحسنه‌های اشتغال‌زا است که به هدف اشتغال دنبال می‌شود و از طرح‌های دیگر گشت‌های امنیت پایگاه محور، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و طرح شهید رهنمون که استفاده از بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم است برای اعتلای بسیج در سال 97 است.

,

عجمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اذعان کرد: ما در هیچ کشوری قصد دخالت نداریم و هر جا که حضور پیدا کردیم خواست دولت و مردم آن کشور است و برای هر حضور محاسبات منطقی انجام شد.

,

وی در ادامه با اشاره به انتقاد بعضی‌ها از نقش ایران در سوریه، گفت: شما اگر یک فیلم به نام به وقت شام یا فیلم کمدی پایتخت را ببینید می‌بینید که خیانت‌های امریکا و دست نشانده‌های آن‌ها در حق سوریه بسیار بود و اگر ما حضور پیدا نمی‌کردیم معلوم نبود الآن در شهرهای خودمان چه خبر باشد.

,

عجمی با اشاره به تشکیل بسیج مردمی توسط شهید همدانی، اظهار کرد: با این اعتمادی که دولت سوریه به نظام جمهوری اسلامی کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران با درخواست دولت و مردم منطقه ورد پیدا کرد و داعشی که بیشتر از نصف سوریه را گرفته بود به خارج رانده شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری فرمودند ما در عدالت عقب هستیم و به منزله این است که به 100 درصد کار نرسیدیم و توقعات که مردم از نظام دارند به نتیجه نرسیده است و در سال 97 باید همه دست به دست هم بدهیم و معیشت مردم و اقتصاد را دنبال کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در سال حمایت از کالای ایرانی در گام اول حفظ وحدت مردم، نظام و دولت و کمک به یکدیگر است تا مشکلات کشور حل شود.

,

عجمی اظهار کرد: دلیل اصلی سنگ پرانی‌های امروز امریکا در منطقه پیشروی‌های خوبی است که در سوریه انجام شده و اهداف امریکا محقق نشده است و دست برتر در اختیار مقاومت است و دوران بزن و در رو تمام شده و مقاومت سیلی سختی به دشمن خواهد زد.

,

به گزارش صاحب نیوز، عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان بخش کوهپایه و جلگه در مراسم جداگانه با حضور حسن عجمی و مسئولان بخش علیخانی و مرادی به عنوان فرماندهان بخش کوهپایه و جلگه معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)، گفت: یکی از طرح‌هایی که توسط بسیج در سال ۹۷ پیگیری می شود، ایجاد قرض الحسنه‌های اشتغال‌زا با هدف اشتغال جوانان است.