طرح‌های اشتغال‌زایی کارگروه اشتغال بهارستان برای تایید نهایی به کمیته فنی استان ارسال شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به تشکیل اولین جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهارستان در سال 97، بیان داشت: در طول این جلسه که با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد، چهار طرح اشتغال‌زایی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به جزئیات و مصوبات جلسه تشکیل شده، تبیین کرد: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در زمینه اشتغال، در اولین جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهارستان ۶ طرح اشتغالزایی پیشنهادی  ثبت شده در سامانه کارا مورد بررسی قرار گرفت.

,

علامی همچنین در رابطه با نتایج بررسی طرح‌های ارائه شده، عنوان داشت: از  بین 6 طرح تولیدی، تعداد ۴ طرح در زمینه پوشاک و صنایع فلزی بودند که پس از بررسی و بحث و گفت‌وگو بین اعضا، مورد تایید قرار گرفت که در مجموع اختصاص ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های تایید شده به تصویب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رسید.

,

وی با بیان اینکه تایید طرح‌های اشتغال‌زایی توسط کارگروه شهرستانی گام نخست اجرای آن‌ها می باشد، گفت: این طرح‌ها برای دریافت تایید نهایی و همچنین تخصیص تسهیلات به کمیته فنی استان تهران ارسال می شوند.

,

معاون برنامه‌ریزی، اداری مالی فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به استقبال این کارگروه از ایده‌های اشتغال‌زایی، افزود: صاحبان صنایع و افرادی که در حوزه تولید و اشتغال دارای طرح و ایده می باشند، با مراجعه به سامانه کارا و ثبت طرح خود می توانند پس از تکمیل فرایند بررسی‌ها از تسهیلات لازم برای اجرای طرح برخوردار شوند.

,

انتهای پیام/

]
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی تصویب شده در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهارستان برای دریافت تسهیلات به کمیته فنی استان تهران ارسال گردید.