تکریم مقام شامخ شهدا باید به شکل یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به لزوم تکریم و پاسداشت شهدا، اظهار داشت: اِلمان و تمثال مبارک شهدای گرانقدر شهرگلستان، بعد از نوسازی در بلوار آیت الله سعیدی یا همان جاده ساوه مجدداً نصب گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان جزئیات انجام این اقدام در شهرگلستان، تصریح کرد: این تمثال‌ها در سال گذشته نصب شده بود و به مرور زمان طراوت و تازگی خود را از دست داده بود و بدون تردید این شرایط در شأن شهدای معزز نبود و بر همین اساس نسبت به نوسازی و ترمیم آن‌ها توسط شهرداری شهرگلستان اقدام شد.

,

علیرضا عرب در رابطه با لزوم اجرای این اقدام در شهرگلستان، اذعان داشت: انجام این اقدام علاوه‌بر زیباسازی شهری، گامی مهم در راستای تکریم و احترام به مقام والای شهدا و پاسداشت رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های ایشان به حساب می آید.

,

وی تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدا را در حقیقت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها برشمرد و گفت: در مجموعه مدیریت شهری گلستان سعی داریم تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا را به شکل یک فرهنگ در بین شهروندان گلستانی ایجاد نماییم.

,

شهردار گلستان درپایان به موضوع توزیع عادلانه امکانات و اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه همه جانبه شهر تاکید کرد و متذکر شد: توسعه و آبادانی شهرگلستان در گرو ایجاد زیرساخت‌های شهری، خدمات به محلات مختلف شهر و همچنین نگاه بلند مدت و آینده‌نگر در اجرای طرح‌های عمرانی متعدد و کارآمد و زیباسازی شهری گلستان که بدون شک قابلیت زیادی دارد، می باشد.

,

انتهای پیام/

]
شهردار شهرگلستان گفت: مجموعه مدیریت شهری گلستان در تلاش برای ایجاد فرهنگ تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهدای والا مقام می باشد.