اراک مجهز به دستگاه زباله سوز بیمارستانی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محاسن زاده, مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای شهر اراک گفت: شرکت ماشین سازی اراک برای طراحی و ساخت دستگاه های زباله سوز با شرکت های اروپایی از جمله فرانسه همکاری های را داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,  محاسن زاده, مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای شهر اراک گفت: شرکت ماشین سازی اراک برای طراحی و ساخت دستگاه های زباله سوز با شرکت های اروپایی از جمله فرانسه همکاری های را داشته است.,

محاسن زاده اظهار کرد: شرکت ماشین سازی اراک سال گذشته موفق شد یک دستگاه زباله سوز صنعتی را تولید و در پالایشگاه تهران نصب کند.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت ماشین سازی آمادگی تولید دستگاه های زباله سوز را دارد, ادامه داد: در جلساتی که با شهرداری اراک داشته ایم مقرر شد تا اولین دستگاه زباله سوز بیمارستانی کشور در این شهرستان نصب و راه اندازی شود.

,

مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک بیان کرد: دستگاه زباله سوز بیمارستانی به گونه ای طراحی شده که سازگار با محیط زیست است و خطری را برای محیط زیست ندارد.

,

محاسن زاده قیمت ارزی در نظر گرفته شده برای زباله سوز بیمارستانی را یک میلیون یورو معادل ۱۳ میلیارد ریال عنوان کردند.

,

شهردار اراک

, شهردار اراک,

تولید روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی در اراک

, تولید روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی در اراک, تولید روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی در اراک,

داود تاجران, شهردار کلانشهر اراک با اشاره به اینکه هم اکنون در اراک روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی تولید می شود, گفت: برای فاز اول ساخت دستگاه زباله سوز ۶تنی برای اراک در نظر گرفته شده است.

,

تاجران اظهار کرد: در صورتی که دستگه زباله سوز با موفقیت به کار خود ادامه دهد در فازهای بعدی دستگاه زباله سوز با ظرفیت های بالا هم برای اراک در نظر خواهیم گرفت.

,

وی با اشاره به نقش این دستگاه در تولید برق, گفت: با این دستگاه زباله سوز می توان برق تولید کرد و آن را با قیمت های مناسب به شرکت توزیع برق به فروش رساند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک گفت: برای اولین بار در کشور اراک به دستگاه زباله سوز بیمارستانی تجهیز می شود.