تحویل 119 واحد مسکونی به زلزله‌ز‌دگان منطقه کالپوش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات این نهاد برای زلزله‌زدگان منطقه کالپوش گفت: تاکنون بیش از 1 میلیارد و 400 میلیون تومان وام بلاعوض به زلزله‌زدگان واجد شرایط در این منطقه پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از پیگیری‌های مسئولان استان برای اخذ اعتبارات بیشتر در این خصوص طی سال گذشته خبر داد و افزود: اواخر سال گذشته موفق شدیم 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار دیگر برای کمک به زلزله‌زدگان منطقه کالپوش اخذ کنیم.

,

فلاحی با یادآوری وارد شدن خسارت به حدود هزار واحد مسکونی در شهرستان میامی در زلزله سال 95 اظهار کرد: قرارداد احداث واحد مسکونی برای 668 نفر از مالکان این واحدها پس از تشکیل پرونده منعقد شد که تاکنون 119 واحد نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

,

وی سقف تسهیلات بازسازی را 20 میلیون تومان و تسهیلات مربوط به تعمیرات واحد مسکونی را 12 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تسهیلات پرداختی با سررسید 180 ماهه بوده و دوره مشارکت آن نیز 36 ماه است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین از احداث واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای 2 معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان و بهزیستی نیز خبر داد و گفت: تاکنون 19 فقره تسهیلات بلاعوض جمعا به مبلغ 228 میلیون تومان به خانواده‌های واجد شرایط در استان سمنان پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از تحویل 119 واحد مسکونی به زلزله زدگان منطقه کالپوش در شهرستان میامی خبر داد.