دستگیری سارقان خیابان گاندی با شلیک پلیس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: در پی وقوع سرقتهای مکرر منزل در محله‌های خیابان گاندی تیم های تجسس و پیشگیری کلانتری ۱۰۳ برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در تحقیقات انجام شده رد پای دو سارق حرفه ای منزل در تمامی سرقت ها به دست آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه با پالایش اسناد و مدارک موجود، چهره و مشخصات ظاهری سارقان به دست آمد، تصریح کرد: تصاویر این افراد میان گشت‌های انتظامی توزیع شد تا آنان در صورت مشاهده این افراد را دستگیر کنند.

,


رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی با بیان اینکه اقدامات مأموران برای شناسایی این افراد ادامه یافت، اظهارکرد: سرانجام شب گذشته ماموران گشت انتظامی متوجه حضور این سارقان در یکی از خیابان‌های فرعی محله گاندی شدند که ضمن شناسایی آنان  ماموران برای دستگیری آنها به محل اعزام شدند.

,
,

حیدری با بیان اینکه پس از یک عملیات تعقیب و گریز این افراد با شلیک تیرهوایی پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: هنگام دستگیری مقادیری از اموال مسروقه نیز همراه سارقان بود که برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.همچنین در بازرسی از خودروی متهمان نیز مقادیر اموال مسروقه از جمله جواهرات و وجه نقد، کشف شد که پس از شناسایی شاکیان به آنها بازپس داده شد.

,


وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت: هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

,
]
رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو سارق منزل در این محدوده در جریان تعقیب و گریز با ماموران پلیس خبر داد.