تامین کامل آب شرب ساکنین سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران سنندج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آب آشامیدنی یکی از ملزومات مهم برای واحدهای مسکونی است و کمبود آن زندگی را برای ساکنان بویژه در آپارتمان ها دشوار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

حدود یکسال است که واحدهای مسکن مهر دگایران (شهرک پرند) به مرور به متقاضیان تحویل شده و با افزایش تعداد ساکنین و افزایش مصرف آب، ظرفیت مخزن اولیه جوابگوی نیاز این واحدها نیست و در نتیجه، قطعی های آب در این سایت افزایش پیدا کرده بود به طوری که این قطعی ها و کاهش فشار آب در مجموعه مسکونی 1728 واحدی دگایران (شهرک پرند) نارضایتی ها را نیز افزایش داده و صدای ساکنین این واحدها را در آورده بود.

,

 

,

این در حالی است که ادریس شریفی مدیر روابط عمومی آبفا استان کردستان اعلام کرد ؛ عملیات پروژه آبرسانی به سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران شهر سنندج به طور کامل به اتمام رسید و وارد مدار بهره برداری شده است.

,

 

,

وی گفت: کار تأمین آب اضطراری مسکن مهر دگایران شامل ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰ مترمکعبی در سال گذشته به دلیل اسکان اهالی انجام شده بود، اما با هدف تأمین آب و آبرسانی بلندمدت و قابل اطمینان بیشتر، پروژه آبرسانی به سایت مسکن مهر مذکور شامل لوله گذاری، ایستگاه پمپاژ و مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی تعریف شد و هم اکنون خط انتقال آن در مدار بهره برداری قرار دارد.

,

 

,

وی افزود:  این پروژه شامل مخزن ۲ هزار مترمکعبی و خط انتقال و ابنیه و تأسیسات می باشد لذا با توجه به این موضوع، ساکنین سایت مسکن مهر دگایران (پرند) نگران تامین آب آشامیدنیخود در ماه های گرم و پرمصرف سال نباشند.

,

 

,
 
, ,
 
,
, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
عملیات پروژه آبرسانی به سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران شهر سنندج به طور کامل به اتمام رسید و وارد مدار بهره برداری شده است.