کلی گویی ها مشکلی را در جامعه حل نمی کند/ حاضر به برگزاری میزگرد پیرامون فعالیت های فرهنگی شهرداری سابق هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در دوره گذشته، اظهار کرد: بیان نظر کلی فایده ندارد و کلی گویی چیزی را حل نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: ممکن است بگویند فلان برنامه به این دلیل درست نبوده است تا بتوان گفت که بله این قسمت، فلان مشکل را داشته است و یا به این دلایل ایراد وارد نیست؛ اما نمی توان به کله گویی ها اکتفا کرد.

,

وی با بیان اینکه کلی گویی مشکلی را حل نمی کند، تصریح کرد: ما از این که دوستان جلسه ای را برگزار کنند و به صورت مصداقی در مورد برنامه های مختلف صحبت بشود، استقبال می کنیم؛ برگزاری این جلسات به اینکه ما به سمت فعالیت های بهینه برویم کمک می کند.

,

قاسم زاده خاطرنشان کرد: در یک میزگرد در مورد آن صحبت کنیم و نظرات مختلف مطرح بشود و تبادل نظر صورت بگیرد.

,

معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: در آن زمان یکی از اهداف برنامه های ما افزایش نشاط اجتماعی بود و به ویژه در محلات بسیار موفق بودیم.

,

وی ادامه داد: بردن برنامه ها از مرکز شهر به محلات و توزیع عادلانه خدمات و برنامه ها در افزایش نشاط اجتماعی خیلی موثر بود.

,

قاسم زاده در پایان تصریح کرد: اگر دوستان نقدی دارند از کلی گویی پرهیز شود و جلسه ای برگزار کنند تا به صورت مصداقی در مورد هر برنامه ای که مد نظرشان هست صحبت و تبادل نظر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
معاون سابق فرهنگی شهرداری اصفهان در رابطه با عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در دوره گذشته در مسائل فرهنگی، گفت: بیان نظر کلی فایده ندارد و کلی گویی چیزی را حل نمی کند؛ حاضر به برگزاری میزگرد پیرامون فعالیت های فرهنگی شهرداری سابق هستیم.