حضور هنرمندان قزوینی در رویداد بین المللی تبریز 2018
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ هنرمندان قزوینی در آئین بزرگداشت رویداد بین المللی «تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸» حضور فعال دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


در این مراسم که روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رییس جمهور، جمعی از وزرا و مقامات گردشگری سایرکشورها در تبریز افتتاح می‌گردد، گروه‌های هنری استان قزوین در کنار هنرمندان سایر استان‌های کشور برای معرفی توانمندی‌های آیینی و هنری این استان حضور خواهند داشت. 

هنرمندان منتخب استان قزوین در این رویداد بین المللی با اجرای شاهنامه خوانی و نقالی توسط استاد مجتبی حسن بیگی و بانو زهرا محمودی، موسیقی محلی و بازی چوب جنگ درتاریخ سوم اردیبهشت در ترمینال تبریز و چهارم اردیبهشت در مرکز خرید اطلس شهر تبریز از ساعت 18 الی 20 به هنرنمایی می‌پردازند. 

گفتنی است؛ شهر تبریز به علت وجود مناطق نمونه گردشگری، زیرساخت‌های مناسب شامل هتل و مهمان‌پذیرها، دو اثر ثبت جهانی (بازار و کلیساها)، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، موزه‌های غنی، چشم‌اندازهای طبیعی و برگزاری رویدادهای فرهنگی، کثرت آثار تاریخی، آداب و رسوم و... با هفت رأی اعضای کمیته نهمین اجلاس کشورهای اسلامی از بین رقبایی چون مالزی، بنگلادش، ترکیه و عربستان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
در مرکز خرید اطلس شهر تبریز هنرمندان قزوینی در رویداد بین المللی تبریز 2018 حضور پیدا می‌کنند.