تشکیل کمپین حمایت از کالای ایرانی در بین صنایع کوچک زنجان/حمایت از کالای ایرانی با ارتقای کیفیت محصولات داخلی محقق می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حمیدنیا در گفت‌وگو با موج رسا; اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌های این شرکت نیز هم راستا با شعار سال و حمایت از تولید کنندگان داخلی تدوین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی به لزوم فرهنگ سازی در زمینه مصرف تولیدات داخلی اشاره کرد و افزود: از اسفند ماه سال گذشته سازمان صنایع کوچک کمپین حمایت از مصرف کالای ایرانی را ایجاد کرده است و این کمپین در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی، امسال نیز ادامه خواهد داشت.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، افزایش کیفیت محصول را عاملی اساسی در میزان استقبال از آن برشمرد و تصریح کرد: تحقق شعار سال با همکاری و همدلی تولید کنندگان و مصرف کنندگان عملی می‌شود؛ به طوریکه تولید کننده با افزایش کیفیت محصولات خود، مردم را برای خرید و استفاده از آن ترغیب و تشویق می‌نماید و اگر محصولات ایرانی رضایت خریداران را جلب نماید به یقین جای خود را در سبد خرید خانواده‌ها حفظ و تثبیت خواهد کرد.

,

حمیدنیا خاطر نشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان با تمام توان و در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان، برنامه های تدوین شده امسال را عملیاتی خواهد کرد.

,

گفتنی است شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان دو دوره نمایشگاه توانمندی های صنایع استان را در سالهای 94 و 96 برگزار کرده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی در زنجان جزو برنامه‌های این شرکت است گفت: حمایت از کالای ایرانی با ارتقای کیفیت محصولات داخلی محقق می‌شود.