آق قلا رتبه برتر طرح جمع آوری زکات استان گلستان را کسب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، بابایی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا در حاشیه نشست با اهالی روستای یامپی گفت : با همکاری بخشداری مرکزی شهرستان آق قلا جلسه های تشکیل شورای طرح زکات در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : امروز در روستای یامپی حضور داشتیم که بتوانیم به وسیله هم اندیشی با دهیار و شورای روستا و بزرگان و روحانیون روستا این شورا را تشکیل داده و زکات را در این روستا به نحو مناسب جمع آوری گردد و با استفاده از این طرح مشکلات روستا از قبیل آسفالت برق و مشکلات زیر ساختی را حل کنیم.

,

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا با اعلام خرسندی از روند اجرای طرح جمع آوری زکات گفت : با زحمت های همکاران در معاونت مشارکت های مردمی و طرح زکات شهرستان آق قلا و مردم شریف شهرستان آق قلا رتبه برتر استانی در این طرح کسب کردیم و این جای خوشحالی دارد که مردم مومن آق قلا برای پرداخت زکات خود به کمیته امداد اعتماد کردند. امیدواریم مردم بیش از پیش در این طرح همکاری کنند.

,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا گفت : با زحمت های همکاران در معاونت مشارکت های مردمی و طرح زکات شهرستان آق قلا و مردم شریف شهرستان آق قلا رتبه برتر استانی در این طرح کسب کردیم