سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت اله ایوبی را به سمت «سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران» منصوب کرد.

,

در حکم انتصاب منصور غلامی خطاب به ایوبی آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران» منصوب می‌شوید.

,

انتظار دارم در هماهنگی با نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، همکاری فعال و هم افزایی مستمر با همه نهادهای ذی ربط در کشور تقویت شود و از ظرفیت کارشناسان آن کمیسیون و نیز دانش و تخصص دانشمندان و صاحب نظران در سطح کشور استفاده شود.
داشته های تاریخی و تمدنی و توانمندی های علمی و فرهنگی ایران عزیز می تواند پشتوانه تدوین و ارائه طرح ها و برنامه های مورد نظر کشورمان در یونسکو قرار گیرد که تحقق مطلوب آن مستلزم خودباوری، دانش حرفه ای، نظم، دور اندیشی و تلاش نظام مند است.
امید است براساس مبانی و ارزش‌های ایرانی -اسلامی و اهداف بلند مندرج در اسناد ملی در حوزه های آموزش، فرهنگ، علوم و ارتباطات، به ایفای وظایف محوله در چارچوب مصوب اهتمام ورزید و در این راه موفق و موید باشید.»
حجت الله ایوبی، متولد 1342 در شهرستان چالوس است. دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون دو فرانسه دارد و دارای دو فوق لیسانس در رشته های علوم سیاسی از فرانسه و معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است.

,
,
,
,

منبع:فارس

]
وزیر علوم «سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران» را منصوب کرد.