آئین نکوداشت ۶۵ سال تدریس در پردیس امام خمینی(ره) گرگان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ بهجت تربتی نژاد سرپرست پردیس امام خمینی‎(ره) دانشگاه فرهنگیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: آموزش به عنوان یک مقوله زیر ساختی اهمیت فراوانی دارد و باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی سرمایه گذاری در این بخش را بسیار با اهمیت دانست و گفت : آموزش در تربیت معلم به عنوان یک مقوله با اهمیت در کشور مورد توجه است چون دانش آموختگان این مجموعه باید به تربیت دانش آموزان بپردازند.

,

سرپرست پردیس امام خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گفت: بررسی های تاریخی نشان می دهد  که اولین دانشسرای مقدماتی در گرگان از سال 1316 تاسیس و در مکانی اجاره ای آغاز فعالیت کرده است و از1330 اولین ساختمان در همین مکان فعلی دانشگاه ساخته شده است.

,

وی به زحمات زیادی که در ایام گذشته برای تربیت معلم انجام شده اشاره کرد و گفت: آئین نکوداشت 65 سال تلاش و پویایی در عرصه تربیت و آموزش معلم در پردیس امام خمینی(ره) گرگان روز دوشنبه 10/02/97 از ساعت 16 الی 19 برگزار می گردد.

,

تربتی نژاد تصریح کرد: این آئین نکوداشت جهت پرکردن شکاف بین نسلی و همچنین برای بهره گیری نسل جوان از تجربیات نسل های گذشته برنامه ریزی شده و از فارغ التحصیلان دهه 30 تا 90 دعوت به حضور در مراسم شده است .

,

وی به برنامه های جانبی این آئین نکوداشت اشاره کرد و گفت : در این همایش از لوح یاد بود و تمبر مخصوص هم رو نمایی خواهد شد.

,

سرپرست پردیس امام خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در حال حاضر 300 دانشجو مشغول به تحصیل در دانشگاه وجود دارد ، گفت: در 2 سال گذشته 538 دانشجو کارشناسی از این مرکز فارغ التحصیل شده اند .

,

به گفته وی ؛ 14 رشته در دانشگاه فرهنگیان گلستان وجود دارد که 7 رشته "راهنمایی و مشاوره تحصیلی، زبان و ادبیات فارسی، جغرافیا، ریاضی، تربیت بدنی، الهیات و معارف اسلامی و آموزش ابتدایی " در پردیس امام خمینی (ره) گرگان پذیرش شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
سرپرست پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان گفت: آئین نکوداشت ۶۵ سال تلاش و پویایی در عرصه تربیت و آموزش معلم در پردیس امام خمینی(ره) برگزار می گردد.