عملکرد ضعیف آکادمی ها،موجب تضعیف سطح گلرها شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فرامرزی دروازه بان تیم اکسین البرز متولد 31 اردیبهشت ماه سال 1375 است که گرفتن پنالتی امید نورافکن در بازی مقابل استقلال و بردن بازی را بهترین خاطره فوتبالی خود عنوان کرده و گفت: در این بین، خاطره تلخ خط خوردن از لیست تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی هم به این سادگی از ذهن من پاک نمی شود و از تلخ ترین خاطرات ورزشی ام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازکین لیگ یک کشورمان، ضمن تاکید بر دیده شدن هر چه بیشتر نقش دروازه بان ها در مسابقات و برد و باخت تیم ها، از مربیان خود نیز یاد کرده و گفت: با مربی گلرهای خوب و بزرگی از جمله آقایان محسن سیدی، داود فنایی و یک مربی اروپایی به نام آقای آرمن کار کردم که همگی در نوع خودشان بهترین هستند.

,

وی همچنین رشته ورزشی فوتبال را مهیج ترین رشته ورزشی برشمرد و گفت: فوتبال را با همه سختی اش دوست دارم و با جان دل و پشتکاری قوی برای پیشرفت تلاش می کنم.

,

گلر لیگ یکی کشورمان اظهار داشت: فوتبال یکی از سخت ترین و البته یکی از مهیج ترین رشته های ورشی است که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده و همواره یکی از پر طرفدارترین رشته های ورزشی در بین مردم است.

,

فرامرزی سپس به اولین تجربه فوتبالی خود اشاره کرده و گفت: اولین بار برای تفریح در یک سالن فوتبال ثبت نام کردم و بعد از مدت کوتاهی به صلاحدید مربی های زمان به تیم های پایه دعوت شدم.

,

وی ادامه داد: در ابتدا در پست مهاجم بازی میکردم که حتی در تورنومنت دانش آموزی هم آقای گل شدم، ولی به دلیل علاقه زیاد به پست دروازه بانی، تغییر پست دادم.

,

گلر تیم اکسین البرز همچنین با بیان این که از استیل آذین که همان سال به اردوی تیم ملی دعوت شدم، گفت: سپس در تیم جوانان و امید نیرو زمینی بودم و در فصل 96-95 هم به تیم اکسین البرز با هدایت آقای یحیی گل محمدی پیوستم.

,

فرامرزی بهترین مربی دروازه بانی و الگوی خود را مانوئل نویر برشمرده و گفت: افتخار شاگردی بزرگانی چون آقایان فرکی، ابراهیم زاده، منصوریان و تمرین در کنار سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند رو دارم و همچنین از مربیان اختصاصیم آقایان کشاورز و خان محمدی قدردانی و تشکر می کنم.

,

وی در ادامه تصریح کرد: بنظر من در ایران بدلیل وجود آکادمی های ضعیف گلری، کمی نابسامانی برای پست گلری بوجود آمده، ولی ان شاالله با تدبیر مربیان خوب و تاسیس آکادمی های مجهز این شرایط رو به پیشرفت حرکت خواهد کرد.

,

فرامرزی در پایان با اشاره به دوران طلایی و ماندگار دروازه بانان ادوار گذشته کشورمان چون ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده و... گفت: بعد از آقای عابدزاده دروازبان های خوب و خوش استایلی به دنیای فوتبال معرفی کردیم و از جمله آن ها می توان به مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی و علیرضا بیرانوند اشاره کرد که اینان نیز همچون استوره های قدیمی فوتبال خوش می درخشند.

,

انتهای پیام/

]
رضا فرامرزی با اشاره به ضرورت پرداختن بیش از پیش به آموزش دروازه بانی از پایه، حضور در سطح برتر لیگ ایران، اروپا و نهایتا پوشیدن لباس تیم ملی را بزرگترین آرزوی خود عنوان می کند.