افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در ناحیه شاهین دژ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا داوود فعال پور در  گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به بازدید از نواحی و مجاری عرضه فراورده های نفتی تحت پوشش منطقه میاندوآب، اظهار کرد: در این راستا روز گذشته در ناحیه شاهین دژ حضور یافته و از توزیع فراورده های نفتی در این منطقه بازدید به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: این بازدید در راستای تسهیل در روند توزیع فرآورده های نفتی و همچنین سوخت رسانی مطلوب به شهروندان انجام می گیرد.

,

وی همچنین با اشاره به افزایش مصرف فراورده بنزین در این شهرستان، گفت: مصرف فرآورده بنزین موتور در شهرستان شاهین دژ در فروردین ماه امسال  ۱۲درصد افزایش نشان می دهد.

,

گفتنی است مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب پس از بازدید از جایگاه های توزیع سوخت، بافرماندار شهرستان شاهین دژ دیدار و گفت و گو کرد.

,

در این دیدار  داوود فعال پور به ارائه گزارشی از عملکرد سوخترسانی در ایام زمستان و طرح نوروزی و فروردین ماه امسال پرداخت.

,

در ادامه، حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ  نیز در سخنانی به اقلیم آب و هوائی سرد و منطقه جغرافیایی اشاره و رضایت خود را از عملکرد مطلوب سوخت رسانی منطقه اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در ناحیه شاهین دژ در فروردین ماه امسال خبر داد.