تهدید هویت فرهنگی و امنیت کشور توسط پیام رسان های خارجی/تقویت اندیشه و توانمندی های جوانان با حمایت از شبکه های داخلی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با راه آرمان ؛ با تأکید بر اینکه استفاده از پیام رسان های داخلی یک امر بسیار ضروری،حیاتی و سرنوشت ساز است، اظهار کرد: چرا که پیام رسان های خارجی نه تنها هویت فرهنگی ما را تهدید می کنند بلکه امنیت ما را نیز به مخاطره می اندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در سال گذشته عنوان کرد: حوادث مانند دارویش گنابادی، مجلس شورای اسلامی و اتفاقات در دی ماه ؛ همه این مسائل در شبکه تلگرام و توسط رژیم صهیونیستی و با استفاده از عوامل داخلی و خارجی ساماندهی می شدند .

,

اصلانی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تلگرام خبیث هر لحظه به موضوعاتی در زمینه فرهنگی، نماد سازی، نفوذ و ...می پردازد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: بسیاری از کشورهایی که شاید یک درصد تفکر و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را ندارند؛ برای اینکه حداقل تاریخ،تمدن و هویت خود را حفظ کنند اقدام به بستن این شبکه غیر اخلاقی، غیر انسانی و توطئه گر کرده و متکی به پیام رسان های داخلی خود هستند.

,

اصلانی با بیان اینکه استفاده از پیام رسان های داخلی چند پیامد برای کشور ما خواهد داشت، گفت: این پیام رسان ها می توانند در جهت باروری تفکر، اندیشه،ارتقاء توانمندی و استعدادهای جوانان کمک کند.

,

وی اذعان کرد: با اتکاء به اندیشه و فکر جوانان کشور، شاهد تولیدات عمیق تر وگسترده تر خواهیم بود که موجب جلوگیری از نفوذ فرهنگی،امنیتی ، اخلاقی و اقتصادی در کشور خواهد شد.

,

این مقام مسئول ادامه داد: همانگونه که اخیرا شاهد بودیم تلگرام به حوزه اقتصادی هم ورود پیدا کرده بود و بسیاری از نفوذهای اقتصادی وبه ویژه در حوزه ارز توسط این شبکه ساماندهی می شد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: به نظر می رسد علی رغم تأکیدات دائمی مهندسان و کسانی که این موضوعات را درک میکنند اما توجهی به آنان نمی شود؛ امروز این حجت بر همه دست اندرکان تمام شده است و باید هر چه سریعتر شبکه های پیام رسان داخلی حمایت شود.

,

اصلانی با بیان اینکه برخی از دست اندکاران پیام رسان های داخلی می گویند اصلا حمایت نمی شوند و در این راستا کارشکنی می شود، بیان کرد: به منظور تقویت این پیام رسان های باید اقدام جدی صورت بگیرد چرا که این مسئله مطالبه عمومی است.

,

وی با تأکید بر اینکه مادران سرزمین ما بسیار نگران تعلیم و تربیت فرزندان خود از طریق این شبکه های حیاء زدا  و خارجی هستند، گفت: مسئولین باید پاسخ در خوری را به ندای این مادران دهند و به شبکه های داخلی توجه کنند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در پایان خاطر نشان کرد:علی رغم اینکه اقدام در این خصوص خیلی دیر شده است اما هر چه سریعتر باید این شبکه های نفوذی و حیا زدا از مدار کشور خارج و شبکه های داخلی تقویت شوند.

,

تهیه و تنظیم:سیروئی نژاد

,

 

,

انتهای پیام/م

]
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه استفاده از پیام رسان های داخلی چند پیامد برای کشور ما خواهد داشت، گفت: این پیام رسان ها می توانند در جهت باروری تفکر، اندیشه،ارتقاء توانمندی و استعدادهای جوانان کمک کند.