حضور بانوان در عرصه های ورزشی بین المللی، سیاه نمایی دشمن را برملا می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش همدان با حضور روسا و نواب هیات و پیشکسوتان و مربیان و داوران و خانوداه شهید جستجوگر نور شهید شمسی پور برگزار شد .
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

در این مراسم؛ محمد رضا داورزنی ،معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش اظهار داشت: استان همدان در طول تاریخ بویژه دوران جنگ تحمیلی یکی از استانهایی بود که غرب کشور مدیون این استان است .

,

 

,

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تکلف ما با دشمنان معلوم بود اما در حال حاضر شرایط فرق دارد و وارد جنگ نرم شده ایم و دشمن در درون خانه ها نفوذ کرده است و روی جوانان ما خوب کار می کند که شرایط فعلی ما در دنیا و برنامه ریزی به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر او رسالت همه ما سنگین تر است .

,

 

,

معاون وزیر ورزش بیان داشت: وقتی پرچم ایران در میدان های جهانی بالا می رود نشان دهنده هویت ملی و ارتقا هم بستگی کشور است و هر چقدر که این حضورها بیشتر باشد در ارتباطات با دنیا موفق تر عمل می کنیم .

,

 

,

وی با اشاره به مدال آوری بانوان گفت: حضور جوانان ایرانی به خصوص بانوان سیاه نمایی دشمن علیه این کشور را برملا می کند و وقتی جوانان ما در والیبال قهرمان جهان می شوند علیرغم همه تحریم ها و محدودیت ها طبیعی است که دشمن را نگران می کند .

,

 

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش اضافه کرد: 50 هزار نفر در هیأت‌های ورزشی ما داوطلبانه و با عشق و علاقه کار می‌کنند و ما در هیأت‌ها پست سازمانی یا ردیف حقوقی نداریم و این ایثار است تا تعداد ورزشکاران جوان ما را افزایش دهند.

,

 

,

وی گفت: سرانه ورزشی استان و رشد ورزشکاران همدانی نقطه مثبتی است زیرا این آمار نسبت به میانگین کشوری بیشتر است.

,

 

,

داورزنی یادآور شد: برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی باید تلاش کنیم زیرا اثر بیشتری برای معرفی استان همدان و کشور در امر توریسم ورزشی وجود دارد.

,

 

,

در ادامه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان گفت: در آستانه سومین سالگرد جستجوگر نور شهید شمسی پور از دلاوری ها و جوانمردی های شهیدان و فرهنگ شهادت پرداخت .

,

 

,

منعم ادامه داد: هنگامی که تیم ملی به میدان می رود دیگر رنگ ها دیده نمی شوند و ورزش قهرمانی موجب هم بستگی و عزت ملی و ورزش همگانی باعث نپاط جامعه می شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به مدال آوری بانوان در عرصه های بین المللی گفت: حضور جوانان ایرانی به خصوص بانوان سیاه نمایی دشمن علیه این کشور را برملا می کند.