خدمت رسانی بیش از 8هزار خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید حسین موسوی در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و پویش مردمی"قدمی برداریم"، اظهار داشت: همه برنامه‌ها و اهداف این پویش در راستای جلب رضایت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) است و جذب خادمین افتخاری هم جدا از این مساله نیست و این مساله باید به صورتی باشد که بتواند همه اقشار مختلف مردم را به امام زمان (علیه السلام) نزدیک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: از آن جایی که خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران اکثرا توسط خادمین افتخاری انجام می‌شود و در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائرین و مجاورین آن حضرت، طرح خادم تشرفی برای مشتاقان به اجرا درآمده است.

,

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به سازماندهی این طرح در قالب گروه‌های مختلف مشتاق که عموما از میان جوانان، دانشجویان و بسیجیان است ، ابراز داشت: اطلاع رسانی برای جذب این خادمین توسط فضای مجازی و سایت مسجد مقدس جمکران انجام شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت هزار خادم خواهر و برادر در طول سال به صورت مرتب و منظم در شبانه روز به زائرین خدمت رسانی می‌کنند که به‌مناسبت نیمه شعبان حدود ۱۵۰۰ نفر به این تعداد افزوده می‌شود و امید است با سازماندهی بتوانیم خدمات رسانی بهتری داشته باشیم.

,

موسوی با اشاره به اینکه همایش خادمین منتظر تا 14 اردیبهشت ادامه دارد گفت: از کسانی که به زبان‌های مختلف از جمله عربی، انگلیسی، روسی و آذربایجانی آشنایی دارند و همچنین همه متخصصین در زمینه‌های مختلف پزشکی، تدوین، رسانه، روابط عمومی، برق و تاسیسات جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید تا در این طرح شرکت کنند.

,

وی اضافه کرد: این طرح برای خادمین ایرانی است اما افراد غیرایرانی به شرط مورد تایید بودن جامعه المصطفی و داشتن توانایی و توان کافی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اطلاع رسانی برای جذب خادم افتخاری از طریق فضای مجازی و سایت مسجد صورت پذیرفته است، گفت: بیش از 8هزار خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.