مرتضوی به دادگاه احضار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از روزنامه ایران؛ «مصطفی ترک‌ همدانی»، وکیل‌ مدافع جمعی از کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار به خبرنگار ایران گفت: کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار به عنوان «بیمه شده تأمین اجتماعی» از مرتضوی به اتهام خیانت در امانت و اختلاس شکایت کرده‌اند. وی افزود: شکایت کارگران برای رسیدگی به شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت فرستاده شد. ترک همدانی در ادامه گفت: اگر مرتضوی در بازپرسی حاضر شود، بازپرس پس از تحقیق و بازجویی از وی، شکایت‌های مطروحه را به او تفهیم خواهد کرد تا پاسخگوی شکایت‌ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


علیرضا دقیقی، وکیل دادگستری که به عنوان بیمه شده تأمین اجتماعی از مرتضوی، رئیس سابق تأمین اجتماعی شکایت کرده نیز در این باره به ایران گفت: به عنوان یک بیمه شده تأمین اجتماعی به اتهام حیف و میل اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت از مرتضوی شکایت کرده و مستندات خود را به باز پرس ارائه دادم. وی افزود: چندی قبل به دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم و متوجه شدم بازپرس پرونده (قاضی جعفری) براساس شکایت شاکی‌های خصوصی مرتضوی را احضار کرده است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
سعید مرتضوی، رئیس پیشین سازمان تأمین اجتماعی با احضاریه کتبی دادسرای کارکنان دولت برای پاسخگویی به شکایت شاکی‌های خصوصی در مورد مسائل مالی سازمان تأمین اجتماعی فردا- دوشنبه- باید در بازپرسی شعبه ۱۵ دادسرا حضور یابد.