"زمین" برای مسکن مردم در امیریه دامغان وجود ندارد/ کمبود پزشک؛ درد بزرگ بیماران امیریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، شهر امیریه در زمره مناطق مستعد نیروی انسانی، کشاورزی و دامداری شرق استان سمنان در 24 کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امیریه دامغان با توجه به جمعیت 3 هزار و 561 نفری طبق سرشماری سال 1395 در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

,

امیریه دامغان نیازمند حمایت مسئولان

, امیریه دامغان نیازمند حمایت مسئولان,

در همین خصوص؛ ابوالفضل امیر احمدی عضو شورای اسلامی شهر امیریه در گفتگو با خبرنگار مرآت با محوریت " بررسی مشکلات شهر امیریه" گفت: کمبود اعتبار، بحران آب، نبود نمایندگی ادارات در شهر، نبود پزشک و... از مشکلات اساسی امیریه است.

,

عضو شورای اسلامی شهر امیریه در ادامه افزود: با توجه به مشکلات، امیریه دامغان نیازمند حمایت مسئولان است تا بتواند این شهر را توسعه دهد.

,

"زمین" برای مسکن مردم در امیریه وجود ندارد

, "زمین" برای مسکن مردم در امیریه وجود ندارد,

وی با اشاره به نبود زمین مسکونی در شهر امیریه بیان کرد: با توجه به رشد جمعیت، با مشکل نبود زمین مسکونی روبرو هستیم.

,

امیر احمدی در ادامه افزود: زمین مسکونی برای تحویل به شهروندان نداریم که باید این مشکل حل شود.

,

ساختمان مرکز بهداشت امیریه قدیمی است

, ساختمان مرکز بهداشت امیریه قدیمی است ,

عضو شورای اسلامی شهر امیریه با بیان اینکه ساختمان مرکز بهداشت شهر امیریه قدیمی است، گفت: ساختمان جدید در حال ساخت است که در حد 65 پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر آماده بهره برداری نیست.

,

وی با اشاره به اینکه ساخت ساختمان مرکز بهداشت از سال گذشته شروع شده است، اظهار کرد:  قرار براین است که این ساختمان تا بهمن ماه آماده شود اما با توجه به کمبود اعتبارات شاید پیمانکار نتواند به پایان برساند.

,

کمبود پزشک؛ درد بزرگ بیماران امیریه

, کمبود پزشک؛ درد بزرگ بیماران امیریه,

امیر احمدی با اشاره به کمبود پزشک در این شهر گفت: یک پزشک در مرکز بهداشت مستقر است که با توجه به رشد جمعیت جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

,

وی با بیان اینکه درخواست راه اندازی کلینیک شبانه روزی به مسئولان داده شد، افزود: با توجه به اینکه وجود پزشکان متخصص مطالبه مردم است اما مسئولان زیر بار نمی روند و این درخواست را رد کردند.

,

ادارات در شهر امیریه نمایندگی ندارند

, ادارات در شهر امیریه نمایندگی ندارند,

عضو شورای اسلامی شهر امیریه با گلایه  از نبود نمایندگی ادارات در این شهر گفت: به علت نبود نمایندگی ادارات در امیریه، وابسته به شهرستان هستیم و در دوران استاندار اسبق درخواست دادیم که نمایندگی فعال ادارات راه اندازی شود اما تاکنون این پیگیری ها به نتیجه نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]
امیریه دامغان در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای اعم از کمبود اعتبار، بحران آب، نبود نمایندگی ادارات در شهر، نبود پزشک و... دست و پنجه نرم می کند.