از اعتراض به مشکلات اقتصادی تا معضلات زیست محیطی نیشابور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، چند روزی است که نیشابور با نصب بنر ها و پارچه نوشته هایی آماده استقبال از رئیس جمهور شده است. مردم نیشابور امیدوار بودند تا با سفر رئیس جمهور و هیئت همراه مشکلات این شهر دیده شده و بخشی از آن ها حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام حسن روحانی بعدازظهر امروز در ورزشگاه تختی نیشابور با مردم نیشابور دیدار کرد و در بخش ابتدایی سخنانش به پروژه آب‌رسانی به ۱۲۰ روستا، ۱۲۹ کیلومتر لوله کشی برای مزارع و تکمیل بیمارستان و حل مسائل دانشکده‌های نیشابور اشاره کرد.

,

, , ,
مردم قبل از شروع برنامه با شعارهایی خواستار حل مشکلات اقتصادی و شغلی خود شدند و با بلند کردن بنرهایی خواهان جلوگیری از ادامه فعالیت کارخانه کارتن‌سازی در شهر خرو که سال‌هاست که دود و بوی بد آن باعث بیماری مردم و از دست رفتن گردشگران این منطقه شدند.
,
 
,
, ,
 
,
همچنین عده‌ای با بلندکردن بنرهایی خواهان اتصال تلفن در برخی روستاها شده بودند.
,
 
,
, ,
 
,
در حاشیه حضور رئیس جمهور مردی میان سال که به دلیل مشکلات معیشتی و برای ابراز اعتراض به گرانی در ورودی ورزشگاه تختی نیشابور قصد خودسوزی داشت که توسط مردم و نیروهای امنیتی دستگیر شد.
,
 
,
, ,
 
,
در هنگام سخنرانی رئیس جمهور زمانی که به اینترنت پرسرعت و جلوگیری برخی از گسترش آن اشاره کرد، مردم با شعارهای "تلگرام، تلگرام" اعتراض خود را به رئیس جمهور منتقل کردند.

انتهای پیام/
,
,
]
حسن روحانی بعدازظهر امروز با مردم نیشابور دیدار کرد که در حاشیه آن، مردم با شعارهایی خواستار حل مشکلات اقتصادی و بیکاری و حل معضلات زیست محیطی شدند.