واژگونی سواری سمند در زنجان جان سرنشین را گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه بارش باران در سطح جاده های استان زنجان مشاهده نمی شود و تردد به صورت عادی انجام می شود،ابراز کرد: رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا از خسارت های غیر قابل جبران پیش گیری شود.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه سبقت و سرعت غیرمجاز خط قرمز پلیس است و پلیس با متخلفان رانندگی به شدت برخورد می کند، عنوان کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جان خود و دیگران محافظت کنند.

,

 شیر محمدی در ادامه از واژگونی یک دستگاه سمند در اتوبان زنجان قزوین خبر داد و افزود: این حادثه روز جمعه 21 اردیبهشت ماه راس ساعت 22 شب رخ داده است.

,

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو علت اصلی این حادثه بوده است، تصریح کرد: این حادثه چهار مصدوم داشته که یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بیشترین علت تصادفات جاده ای است، ادامه داد: رانندگان و سرنشینان با بستن کمر بند ایمنی می توانند از جان خود در مقابل تصادفات محافظت کنند.

,

انتهای پیام /

]
رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سمند در اتوبان زنجان-قزوین خبر دادو گفت: متاسفانه در این حادثه سرنشین سمند به علت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.