طرح اعتلای منطقه هدف در روستاهای محروم تربت حیدریه اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صادق در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری اردوهای جهادی محرومبت زدایی از چهره روستاهای مناطق محروم است که با تبیین و ترویج فرهنگ کار و تلاش در آحاد مختلف مردم این مهم محقق می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی افزود: اگر بخواهیم پایه های انقلاب بیش از گذشته مستحکم شود بهترین راه، خدمت به مردم محروم و نیازمند است، زیرا آنها کمترین توقع و بیشترین منفعت را برای انقلاب اسلامی دارند.

,

 مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه با بیان اینکه اردوهای جهادی امسال متفاوتر از سال های گذشته برگزار می شود، افزود: جهادگران بسیجی در قالب 18 گروه هادی با انتخاب دهستان رقیچه طرح اعتلای منطقه هدف را در روستاهای محروم بخش کدکن این شهرستان اجرا می کنند.

,

 صادق خاطر نشان کرد: در این اردوها که از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور با حضور یکهزار جهادگر بسیجی از اقشار مختلف اعم از محلات، دانش اموزی، دانشجویی، مهندسین، کشاورزی، دانشجویی و جامعه پزشکی برگزار می شود و 18 گروه جهادی در مدت 7 تا 10 روز بصورت شبانه روز در مناطق محروم بخش کدکن مستقر می شوند.

,

 وی بیان کرد: در این مدت جهادگران بسیجی در عرصه های عمران و آبادانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و همچنین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی نیز فعالیت خواهند کرد.

,

 مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه ادامه داد: دهستان رقیچه شامل روستاهای محروم بخش کدکن، یک لنگی، تنگی، پنگی، نصرت آباد، نوزه، حصار یزدان، حاج بیگی، عبدآباد، چین کلاغ، چولانک، ده مناز و رقیچه می باشد.

,

 اشتغالزایی دومین ماموریت بسیج سازندگی

, اشتغالزایی دومین ماموریت بسیج سازندگی,

وی از اشتغالزایی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی بعنوان ماموریت دوم بسیج سازندگی یاد کرد و افزود:  در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب و برای تحقق شعار سال ۹۶ حدود ۲۰ میلیارد ریال به افراد دارای طرح تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و ۶۷ شغل نیز در این شهرستان ایجاد شده است.

,

صادق افزود: بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و محروم سال گذشته ۲۰ گروه جهادی متشکل از یکهزار جهادگر بسیجی در عرصه های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، سبک زندگی اسلامی به روستاهای تربت حیدریه، رشتخوار و زاوه نیز اعزام کرده است.

,

مسوول بسیج سازندگی گفت: در همین راستا و پس از زلزله غرب کشور دو گروه جهادی متشکل از ۵۰ جهادگر بسیجی زمستان پارسال به استان کرمانشاه اعزام شدند.

,

وی همچنین از احداث 14 باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد و بنیاد مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز بسیج سازندگی تربت حیدریه بصورت مستقل یک باب منزل مددجوی بهزیستی در بخش مرکزی را تا پایان اردیبهشت مرمت و بهسازی می کند.

,

انتهای پیام/

]
مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه با بیان اینکه اردوهای جهادی امسال متفاوتر از سال های گذشته برگزار می شود، افزود: جهادگران بسیجی در قالب 18 گروه جهادی با انتخاب «دهستان رقیچه» طرح اعتلای منطقه هدف را در روستاهای محروم بخش کدکن این شهرستان اجرا می کنند.