یک شمالی خواهان خرید امتیاز تراکتورسازی شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، غلامحسین مسعودی ریحان در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بحث خصوصی‌سازی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: ظاهرا تراکتورسازی تصمیم گرفته که طی این هفته واگذاری را انجام دهد و بر این کار اصرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه مدعی شد: شنیده‌ها حاکی از آن است که تا به امروز دو پیشنهاد از شمال و یک نفر که شاید اهلیت نداشته باشد، وجود دارد!

,

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در رابطه با واگذاری امتیاز باشگاه تراکتورسازی به فردی خارج از استان هشدار داده و خاطرنشان کرد: بحث تیم تراکتورسازی حساسیت ویژه مردم را همراه دارد چراکه احساسات و انگیزه مردم به این تیم گره خورده است و به عنوان نماد آذربایجان تلقی می‌شود.

,

وی اذعان داشت: عرض می‌کنم فردا از ما سوال خواهند کرد چون ممکن است از شمال کسی این تیم را بخرد و به جای دیگری ببرد که در این صورت ما هم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و یا به شخصی بدهند که به جریان سیاسی خاصی وابسته است.

,

مسعودی ریحان تأکید کرد: پس ما به عنوان نماینده به اصطلاح اصلاح‌طلب نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم.

,

«من دینم را در خصوص طرح این مساله ادا کردم»، وی در خاتمه با بیان این جمله افزود: پیشنهادم این است چکش کاری این موضوع را این هفته انجام دهیم زیرا اگر احتمالا این هفته تصمیم نگیریم و این واگذاری رخ دهد، در آینده ما پشیمان می‌شویم.

,

انتهای پیام/

]
عضو شورای اسلامی شهر تبریز مدعی حضور فردی از استان‌های شمالی کشورمان در بین متقاضیان خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی شده و از این بابت به شدت ابراز نگرانی کرد.