مبنای افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی، صندوق رفاه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این روز ها یکی از مسائلی که دانشجویان مختلف برای سال تحصیلی جدید با آن دست و پنجه نرم می کنند، موضوع افزایش اجاره بها دانشگاهی است که این مسئله هزینه های سنگینی را به برخی از آنها وارد کرده و تبدیل به یک دغدغه حتی برای والدین آنها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

افزایش اجاره بهای خوابگاه ها باید متناسب با سطح آن مکان باشد تا دانشجویان نسبت به پولی که پرداخت می کنند امکاناتی خوب و در خور توجه در محیط خوابگاه دریافت تا با خیال آسوده به تحقیق و پژوهش بپردازند.

,

با وجود این همه دغدغه دانشجویان دیگر تحمل مشکلات خوابگاهی را ندارند و قطعا از لحاظ آموزشی به آن‌ها لطمه وارد می‌شود، در این میان هزینه‌های خوابگاهی بیش از هر مشکل دیگری باری سنگین بر دوش دانشجو و خانواده است.

,

در همین راستارئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه، با بیان اینکه  اجاره بهای خوابگاه های دانشگاه ارومیه به چه شکل خواهد شد گفت: تمام دانشگاه‌های سراسر کشور بر اساس تعرفه‌های مصوبی که از سوی صندوق رفاه اعمال می‌شود عمل می‌کنند.

,

وی، تصریح کرد: لذا دانشجویان باید طبق جدول مشخص شده از سوی صندوق رفاه اجاره بهای خوابگاه خود را پرداخت کنند.

,

ولی الهوردی زاده، افزود: دانشگاه ارومیه همیشه سعی بر این داشته که دانشجو محور باشد، لذا تلاشمان این است که به دانشجو فشار مالی زیادی وارد نشود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه گفت: تمام دانشگاه‌های سراسر کشور بر اساس تعرفه‌های مصوبی که از سوی صندوق رفاه اعمال می‌شود عمل می‌کنند .