غبار روبی بیش از 40 مسجد هم‌زمان با دهه تکریم مساجد در خلیل آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قاسم مجیدی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد نام‌گذاری شده است و با توجه به اینکه به ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم مساجد سطح شهرستان غبار روبی و آماده پذیرایی از روزه داران می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه کار غبارروبی در بیش از 40 مسجد در شهرستان خلیل آباد انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: در این سنت حسنه با هدف نهادینه کردن فرهنگ بهداشت مساجد و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان تا پایان ماه شعبان، شهرستان خلیل آباد با همکاری مردم، هیئت امنا و نمازگزاران، غبارروبی و برای پذیرایی از میهمانان در ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام رحلت امام خمینی (ره) با شب های قدر هم‌زمان است باید برنامه ریزی بهتری برای برگزاری این ایام داشته باشیم و اهداف امام راحل و شهدای انقلاب در این ایام برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.

,

وی با تأکید بر اینکه مسابقات و برنامه های فرهنگی در این ایام در کلیه مساجد سطح شهرستان برگزار خواهد شد، اذعان کرد: دشمن امروزه با راه های مختلف به دنبال این است که نسل جوان و نوجوان را از مسجد و دین جدا کند و باید تمام تلاش خود را برای جذب جوانان به مسجد انجام دهیم.

,

مجیدی با اشاره به اینکه مساجد می توانند در حفظ جوانان از آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که امروزه یکی از نهادهایی که می تواند آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم را برطرف کند مساجد هستند.

,

وی با بیان اینکه مردم باید با آسیب هایی که دشمن می تواند از دوری جوانان و نوجوانان از مسجد به آن‌ها وارد کند آگاه باشند، تشریح کرد: حضور در مساجد نباید تنها مختص ماه رمضان و ماه محرم باشد و مردم باید حد الامکان نمازهای واجد خود را مسجد اقامه کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خلیل آباد از غبار روبی بیش از 40 مسجد هم‌زمان با دهه تکریم مساجد در خلیل آباد خبر داد.