دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) و مناسبت های ماه مبارک رمضان افزود: شایسته است روحانیون و سخنرانان بر منبر مساجد و مجالس وعظ و خطابه بر تشویق شهروندان مبنی بر رعایت اقتصاد مقاومتی و نیز تحقق شعار سال متمرکز باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , تابان تربت؛,  حجت الاسلام محمدرضا عصمتی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) و مناسبت های ماه مبارک رمضان افزود: شایسته است روحانیون و سخنرانان بر منبر مساجد و مجالس وعظ و خطابه بر تشویق شهروندان مبنی بر رعایت اقتصاد مقاومتی و نیز تحقق شعار سال متمرکز باشند.,

 

,

وی گفت: تجربه 40 ساله نظام اسلامی ایران نشان داده هر گاه مردم پای کار حاضر شدند، دلتمردان نیز موفق بوده اند و تا زمانی که مردم وارد عرصه نشوند، مسوولان هر کار بکنند، تلاش هایشان به ثمر نمی نشیدند.
عصمتی همچنین از عموم مردم درخواست کرد شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت کرده و از هر اقدامی که نشان از تظاهر به روزه خواری است، جدا امتناع ورزند.

,
,

 

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه نیز با تاکید بر پررنگ شدن فضای فرهنگی شهر با ادبیات ماه مبارک رمضان، گفت: دستگاه ها در ایجاد چنین فضایی همکاری خود را همچون سال های گذشته تکرار کنند.

,

 

,

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان در خصوص نحوه برپایی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امسال اعزامی برای شرکت در این مراسم نخواهیم داشت، اما در عین حال دستگاه ها و از جمله شهرداری و آموزش و پرورش به فراخور امکانات و ظرفیت های خود برنامه هایی تدارک دیده اند که برگزار می کنند.

,

 

,

وی همچنین گفت: عصر روز 14 خرداد در دفتر امام جمعه برنامه عزاداری خواهیم داشت و بعد از آن در مسجد جامع نماز جماعت و افطاری برگزار و در ادامه مراسم شب احیا برگزار خواهد شد.

,

 

,

فاطمیان با بیان اینکه دستگاه ها از برپایی مجالس افطاری پرهزینه جدا امتناع ورزند، در خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس نیز گفت: مسیر راهپیمایی میدان شهدا به سمت مسجد جامع خواهد بود و در آنجا سخنرانی ویژه این روز و اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار تربت حیدریه نیز با بیان اینکه پارسال هیچ اداره ای از اعتبارات دولتی برای برپایی ضیافت افطاری هزینه نکرد، گفت: البته بودند دستگاه هایی که با کمک بخش خصوصی یا هزینه شخصی پرسنل، مراسم معنوی عزاداری و افطاری برپا کردند.

,

 

,

مهدی ناصری در خصوص استقبال رنگ و لعاف فضای فرهنگی شهر با ادبیات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از شیوه های مفید طرح پرسش هایی با کمک روحانیون یا پزشکان مبنی بر فواید روزه داری از منظر سلامت جسم و روح می باشد.

,

 

,

محمد حسن زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه نیز گفت: تبلیغ ماه مبارک رمضان با ادبیات سلبی نه تنها نتیجه بخش نیست، بلکه نتایج منفی به بار خواهد آورد و لذا توصیه می شود در طرح عناوین تبلیغاتی دقت عمل به خرج داده شود.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از برجام، گفت: دشمنان سعی در ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان و در نتیجه دلسردی مردم از نظام را دارند و اینجاست که نقش واعظان و روحانیون در ماه مبارک رمضان بیشتر مشخص می شود.