اولین یادواره شهدای گمنام قوچان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا خلیلی، مسئول اجرایی اولین یادواره شهدای گمنام قوچان در گفتگو با خبرنگار قوچان خبر اظهار داشت: برای اولین بار، یادواره شهدای گمنام قوچان شامگاه سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در مسجد سجادیه قوچان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه سخرنان این مراسم علیرضا دلبریان از راویان مطرح دوران دفاع مقدس می باشد، اظهار داشت: این یادواره به همت دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه قوچان،تیپ 277 شهید منظم تولایی قوچان، حوزه بسیج  امام زمان (عج)، پایگاه های بسیج شهید موسوی قوچانی و شهید مطهری و هئیت امنا مسجد سجادیه برگزار خواهد شد.

,

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چندین سال از تدفین و تشییع باشکوه پنج شهید گمنام در قوچان می گذرد و متاسفانه طی سال های اخیر مسئولین در  ساخت المان مزار این شهدا بسیار کم کاری کردند اما خوشبختانه در حرکتی مردمی و با همت برخی از مسئولین و نهادهای فرهنگی شاهد برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام می باشیم و امیدواریم این غربت شهدای گمنام در میان مسئولین قوچان از بین برود و شاهد بهره برداری از المان این شهدا در آینده ای نزدیک باشیم.

,

محمدی با بیان اینکه شهرستان  قوچان بیش از 734 شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران هیچگاه رشادت ها و ایثارگری شهدا را فراموش نخواهد کرد و همواره  مدیون خون پاک شهدا باقی خواهیم ماند.

,

بیش از چهار سال از تشییع و تدفین باشکوه پنج شهید گمنام در قوچا می گذرد اما علیرغم کلنگ زنی ساخت المان مزار این شهدا در اول خردادماه 1395، ساخت و ساماندهی مزار این شهدا تاکنون به پایان نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]
به همت جمعی از شهروندان قوچانی، اولین یادواره پنج شهید گمنام در قوچان برگزار خواهد شد.