بیش از ۲۱ هزار کیسه آرد در بین روستائیان قزوینی توزیع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علینقی سیمیاری در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به توزیع آرد در بین روستائیان توسط شبکه تعاون روستایی اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۲۱ هزار و ۵۷۷ کیسه آرد توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین با اشاره به تفکیک سهمیه توزیع آرد عنوان کرد: این سهمیه در شهرستان قزوین ۱۳ هزار و ۹۴ کیسه، شهرستان البرز سه هزار و ۴۰۵ کیسه، کوهین ۲ هزار و ۹۶۱ کیسه، طارم سفلی یک هزار و ۷۹۸ کیسه، الموت شرقی یک هزار و ۶۵۰ کیسه و الموت غربی یک هزار و ۱۸۰ کیسه بوده است.

,

این مسوول تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت شبکه تعاون روستایی ارائه خدمات به روستائیان و اعضا تشکل‌های زیرپوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌های تعاونی‌ها  است.

,

سیمیاری در ادامه گفت: راهبرد اصلی تعاونی روستایی و کشاورزی توزیع کالاهای اساسی در مناطق محروم برای رفاه حال روستائیان و اقشار آسیب‌پذیر است.

,

وی خاطرنشان کرد: کاهش رفت و آمد روستائیان به مرکز شهر و بخش های تابعه، صرفه جویی در وقت و هزینه آنها از مزیت های توزیع آرد توسط تعاون روستایی است.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین گفت: در یک ماه گذشته 21 هزار و 577 کیسه آرد در بین روستائیان قزوین توزیع شده است.