آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در سرپل ذهاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور کاکایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز  ازبکارگیری تعداد 5 اکیپ گشت مشترک درایام ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: دراین گشت های مشترک نمایندگان ادارات غله و خدمات بازرگانی- اتحادیه های صنفی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان،نیروی انتظامی، اداره استاندارد حضور جدی و مستمر دارند و درهر بازرسی سطح عرضه از جهات مختلف رصد خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز  ,

 

,

وی افزود: تشدید نظارت های بهداشتی در سطح تمام شهرستان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

,

 

,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سرپل ذهاب نظارت بر حوزه حمل و نقل مصالح ساختمانی و قیمت آن در این شهرستان زلزله زده ، نظارت بر کالاهای پرمصرف و جامعه هدف و همچنین نظارت جدی برروند فعالیت خبازی ها و بالا بردن کیفیت نان از مهمترین برنامه های دستور کار عنوان کرد.

,

 

,

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تماس 42222880 واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

]
رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سرپلذهاب از آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی صنوف خبر داد.