مراسم بزرگ جزء خوانی قرآن کریم در آرامستان موقوفه همدان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگو با خبرنگارنافع،درخصوص برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام مبارک ماه رمضان در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در این محفل قرآنی همه روزه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری و استانی خوانده خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه این مراسم هر روز از ساعت ۱۸ آغاز و تا 19:30 ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین در حاشیه این مراسم قرآنی خیمه های معرفت ویژه طرح ضیافت الهی با غرفه های ویژه کودک و نوجوان ، قرآنی و مشاوره خانواده با حضور مبلغین روحانی برپا خواهد شد .

,

وی، با تاکید براینکه در کنار مراسم جزء خوانی قرآن کریم قرعه کشی روزانه جهت اعزام به مشهد مقدس از میان افراد شرکت کننده انجام می شود ، تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیمای مرکز همدان پخش زنده این مراسم بزرگ قرآنی از سیمای مرکز استانی همدان انجام می شود.

,

کاروند به استقرار وسایل ایاب و ذهاب در 4 نقطه شهر همدان جهت حضور همشهریان روزه دار در این مراسم اشاره کرد و افزود : در مکان های میدان شهید مفتح مقابل دفتر نماینده معظم ولی فقیه در استان ، شهرک شهید مدنی میدان کبوتر ، خیابان پاسداران مقابل حسینیه امام خمینی(ره) ، مقبل مسجد قباء واقع درکوی متخصصین نیز همه روزه وسایل ایاب و ذهاب از ساعت 17:30 مستقر خواهند بود.

,

وی با اشاره به حضور قاریان برتر بین المللی ، افزود : در اولین روز این محفل قرآنی ؛ استاد مهدی فروغی از قاریان دارای رتبه برتر در مسابقات بین المللی به اجرای برنامه خواهند پرداخت .

,

وی بیان داشت داشت: از جمله مهمترین برنامه‌های سازمان اوقاف و امورخیریه که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد برگزاری ویژه برنامه ضیافت الهی است که در استان همدان در سطح بقاع شاخص برگزار می‌شود.

,

کاروند گفت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه در جوار آستان مقدس خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش در این ایام از جمله اهداف برگزاری این ویژه برنامه است.

,

وی با اشاره به برپائی نماز جماعت در بقاع متبرکه نیز گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی می شود که با توجه به ظرفیت بقعه حتی‌الامکان نماز جماعت در سه نوبت برپا باشد.

,

وی افزود: امسال در ماه مبارک مضان 40 روحانی و مبلغ به سراسر استان اعزام شده‌اند که امسال بیشتر مبلغین اعزامی از مبلغین بومی استان که در شهر مقدس مشغول به تحصیلات سطوح عالی حوزه می باشند و دوره های ویژه تبلیغی را در مرکز اعزامی مبلغ سازمان اوقاف کشور گذرانده اند در این طرح به فعالیت های تبلیغی خواهند پرداخت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
آیین جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان با حضور قاریان ممتاز بین المللی و کشوری قرآن کریم برگزار می شود.