تشدید گشت های مشترک تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان در پیشوا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، عبدالحسین محبی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ندای پیشوا اظهار داشت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان گشت های مشترک تعزیرات باحضور  اداره صنعت ،معدن و تجارت ، فرمانداری و نیروهای تعزیرات حکومتی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا , ندای پیشوا ,

وی افزود: گشت های دامپزشکی به صورت مدون و روزانه انجام می شود و کارشناسان دامپزشکی از فراورده های خام توزیع شده درسطح شهرستان بازدید به عمل می آورند.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا با اشاره به تخلفات واحدهای عرضه محصولات دامی گفت:در بازدید مشترک از واحدهای سطح شهرستان یکسری تخلفات مثل ارائه برخی فرآورده ها به صورت فله ای و یا منجمد شناسایی و معدوم گردید.

,

وی در ادامه افزود: 8 لاشه دام بدون لیبل و مهر کشتارگاه در قصابی کشف و ضبط گردید و به کشتارگاه عودت داده شد و حدود 70 کیلوگرم کتف و بال مرغ منجمد به صورت غیر بهداشتی در یخچال نگهداری می شد معدوم شد.

,

محبی در پایان از تشدید گشت‌های مشترک تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان و نظارت بیش از پیش بر عرضه محصولات دامی بعنوان مایحتاج اساسی مردم خبر داد و گفت:  گشت های اداره دامپزشکی  به صورت روزانه در دو شیفت صبح و عصر خواهد بود وتا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم در صورت مشاهده این دست از تخلفات می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن 124 اعلام کنند.

,

انتهای پیام/*

]
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا از تشدید گشت های مشترک تعزیرات و نظارت بر عرضه تولیدات دامی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.