امروز دشمنان اسلام به فکر ضربه زدن به آرمانهای انقلاب هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،روزه یکی از مهم ترین عبادت های مسلمانان و مؤمنان است که به عنوان یکی از مؤثرترین عوامل برای پرورش روح تقوا در تمام زمینه ها و همه ابعاد به مؤمنان معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام, .,

 

,

ماه رمضان ماه خداى عزوجل مى باشد، و آن ماهى است که خداوند کارهاى نیک را در آن دو چندان کند و بدی‌ها را در آن محو سازد، ماه برکت ، و ماه انابة و بازگشت ، و ماه توبه و ماه آمرزش و ماه آزادى از آتش دوزخ ، و کامیاب شدن به بهشت است .

, .,

 

,

خداوند متعال، در قرآن کریم درباره ماه رمضان می فرماید؛ رمضان است ماهی که در آن براى راهنمایى مردم و بیان راه روشن هدایت و جدا ساختن حق از باطل، قرآن نازل شده است.

, .,

 

,

این که ماه رمضان براى روزه گرفتن انتخاب شده به این جهت است که این ماه بر سایر ماه ها برترى دارد و این برتری از آن رو است که قرآن در آن نازل شده است. 

,

 

,

 

,

قرآنی که کتاب هدایت و راهنماى انسان ها است و با دستورات و قوانین خود روش هاى صحیح را از ناصحیح جدا کرده و سعادت انسان ها را تضمین نموده است.

,

 

,

یکی از اعمال باشکوه و پربرکت این ماه تلاوت آیات نورانی قرآن کریم است چراکه در این ماه نیز آیات الهی و قرآن کریم نازل شده است.

,

در شهرستان ها و شهرهای زیادی مجالس و محفل های انس باقرآن و جزخوانی قرآن مجید بصورت روزانه و هفتگی در این ماه توسط قاریان و عموم مردم برگزار می شود.

 
,

, ,

در شهرستان ها و شهرهای زیادی مجالس و محفل های انس باقرآن و جزخوانی قرآن مجید بصورت روزانه و هفتگی در این ماه توسط قاریان و عموم مردم برگزار می شود.

,
 
,

بر همین منوال به سراغ قاریان جوان قرآن مجید در ایام مبارک رمضان و همچنین قاریان محافل و مجاس رسمی صداسیما و شبکه دنا از چرام آمده ایم تا گفت وگویی با این قاریان  داشته باشیم.

, .,

 

,
حسین پورحسینی یکی از قاریان استانی و شهرستانی و حتی کشوری است که در محافل مختلف و همچنین جزخوانی هایی که توسط صداسیمای استان برگزار می شود،به عنوان قاری دعوت شده و به تلاوت  آیات وحی می پردازد.
,

, ,

پورحسینی با اشاره به وحدت بیشتر و یکپارچگی مردم و مسؤولان در مقابل استکبار، افزود: در این ماه مبارک رمضان، با تمام وجود به پروردگار روی آورید تا خداوند همچنانکه در ۱۹سال اخیر، شما را به عظمت و پیشرفت مادی و معنوی رسانده، از این پس نیز ملت ایران و نظام اسلامی را بر دشمنان پر هیاهو، کاملاً پیروز گرداند.

,

 

,

وی با اشاره به آثار ماه مبارک رمضان عنوان کرد:یکی از آثار و حکمت های مهم روزه گرفتن این است که ما یک مقداری از دنیا کنده بشویم.

,

 

,

این قاری گفت:تلاش کنیم که  از کسانی نباشیم که در قیامت قرآن از ما شکایت کند چون در قیامت قرآن از بعضی ها شکایت می کند.

,

 

,

 

,

ناصر جعفرزاده از قاریان برجسته استان و شهرستان در ادامه عنوان کرد:در این ماه درهای جهنم بسته می شود و درهای بهشت باز می شود و شیاطین در غل و زنجیر هستند.

,

, ,

وی افزود:ماه مبارک رمضان به حسب آنچه که اهل معرفت می گویند، ماه سلوک إلی الله تعالی و دار ضیافت الله است. طبق آنچه که ما در معارفمان داریم، مطلب این است که این ماه، ماهی است که ربّ با عبدش سخن گفته است.

,

 

,

 جعفرزاده در ادامه اظهار کرد:لذا ما در روایات بسیار داریم که در ماه مبارک رمضان، به قرائت قرآن سفارش شده است.

,

 

,

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(علیه السلام) گفت: آگاه باشیم که درب های آسمان از شب اول ماه مبارک رمضان باز است.

,

 

,

 

,

سید ناصر تقوی در ادامه گفت:در ماه مبارک رمضان، یکی از واجبات روزه گرفتن است؛ بیان اجر و پاداش روزه در این ماه، زمینه اهتمام به این واجب الهی را فراهم می­سازد.

,

, ,

وی افزود:از مسائل مهم در ماه مبارک رمضان  پرورش روحیه تقوا و پرهیزگاری مسلمانان است.

,

 

,

این قاری استانی و شهرستانی عنوان کرد: حالت روزه ­داری یکی از بهترین موقعیتها برای تقویت روحیه پرهیز از گناه می­باشد.

,

 

,

وی با اشاره به جان نثاری شهدا برای انقلاب، افزود: انقلاب ما ثمره خون شهدا،درایت و بصیرت و شجاعت بنیانگذار جمهوری اسلامی و در صحنه بودن مردم بود.
 

,
,

تقوی،یادآور شد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب لحظه به لحظه به فکر ضربه زدن به آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلام هستند و ما باید با دید باز و بصیرت کافی و دشمن شناسی به موقع حربه های آنها را خنثی کنیم.

,

 

,

گفتنی است که در روایات نیز داریم که به راستى در کتاب خدا ماهها نزد خدا دوازده ماه است .

,

 

,

روزى که خداوند آسمانها و زمین را آفرید، نور و روشنى ماهها ماه رمضان است  و قلب ماه رمضان شب قدر  و قرآن در شب اول ماه رمضان نازل گشته ،پس با قرآن از این ماه استقبال کن .

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
یکی از اعمال باشکوه و پربرکت این ماه تلاوت آیات نورانی قرآن کریم است چراکه در این ماه نیز آیات الهی و قرآن کریم نازل شده است.