توزیع اقلام ضروری ماه رمضان تنها در فروشگاه‌های زنجیره ای
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی نجفیان در گفت‌وگو با نافع؛از تنظیم بازار اقلام غذایی در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: دراین ماه اقلامی غذایی مختلفی از قبیل برنج، گوشت مرغ و قرمز تا شکر در فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی تصریح کرد: امسال برنج هومالی با قیمت 39 هزار تومان را به میزان 650 تن برای توزیع وارد استان کرده ایم.

,

 

,

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: سهمیه گوشت مرغ با قیمت 6200 تومان به میزان 400 تن تهیه و بین فروشگاه‌های زنجیره ای استان توزیع شده است.

,

 

,

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز با قیمت 22 هزار تومان نیز، گفت: این قلم  ماده غذایی نیز به میزان 40 تن توزیع و 60 تن دیگر نیز بزودی توزیع خواهیم کرد.

,

 

,

نجفیان همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه ضیافت در مرکز همدان و گفت: بخشی از توزیع اقلام را در این نمایشگاه انجام می دهیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه نظارت بر توزیع اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان برعهده سازمان صنعت، معدنت و تجارت است، افزود: البته توزیع اقلام غذایی تنها در فروشگاه‌های زنجیره ای انجام می‌شود نه در واحدهای صنفی.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به طرح ضیافت و توزیع اقلام اساسی غذایی دراستان، گفت: این اقلام تنها در فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع می‌شود.