لزوم اجرای قانون مصوب هوای پاک در خلیل آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حمید سلطانی پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان محیط زیست خلیل آباد اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که در موضوع حفظ و صیانت از محیط زیست وجود دارد مطمئناً دستگاه قضایی با جدیت در مسائل محیط زیستی و بهداشتی شهرستان حمایت خود را خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه هر اداره ای که در موضوع آب، خاک و هوا فعالیت می کند بایستی دغدغه زیست محیطی داشته باشد، خاطرنشان کرد: این دستگاه ها باید ملاحظات زیست محیطی مبنی بر عدم آلودگی منابع طبیعی را مدنظر قرار دهند.

,

دادستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه قانون هوای پاک مصوب سال 96 می بایست در شهرستان رعایت شود، تصریح کرد: متولیان حوزه بهداشت، پسماند و انواع آلودگی ها می بایست تمام تلاش خود را جهت داشتن محیط زیست سالم به کار گیرند و فعالیت آن‌ها به نحوی باشد که به محیط زیست آسیبی وارد نشود.

,

وی با اشاره به اینکه فعالیت هر واحد صنعتی که مغایر با ضوابط و استانداردهای زیست محیطی باشد ممنوع و جرم محسوب می شود، اذعان کرد: این واحد های صنعتی در صورت عدم توجه به اخطاریه های اداره محیط زیست ممکن است طبق ماده 114 قانون آئین دادسرا کیفری حکم ممنوعیت ادامه فعالیت آن‌ها صادر شود.

,

سلطانی همچنین در ادامه عنوان کرد: اگر واحد صنعتی، خدماتی و... وجود داشته باشد که فعالیت آن ضرری به مردم برساند و مردم از فعالیت این واحد ها آسیب ببینند مطمئناً دادستانی ورود خواهد داشت.

,

وی در پایان داشتن محیط زیست سالم و با نشاط را لازمه زندگی سالم و حق شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: موضوع فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست و هم اندیشی جهت رفع مشکلات زیست محیطی حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

,

انتهای پیام/

]
دادستان خلیل آباد بر لزوم اجرای قانون مصوب هوای پاک در شهرستان تأکید کرد و گفت: هر اداره ای که در موضوع آب، خاک و هوا فعالیت می کند بایستی دغدغه زیست محیطی داشته باشد و ملاحظات زیست محیطی مبنی بر عدم آلودگی منابع طبیعی را مدنظر قرار دهد.