مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی قرچک برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین؛ مسعود مرسلپور فرماندار قرچک در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حراست قیوم دستگاه روابط عمومی است و به عنوان گوش و زبان اداره می باشند، باید تمام اخبار و اقدامات نهاد خود را به گوش مردم برساند و پل ارتباط بین مردم و دستگاه اجرایی هستند.
وی گفت: روابط عمومی با حرکت خوب خود مردم را متوجه مسائل ادارت قرار دهند، خوب به میدان بیایند و منعکس کننده اخبار دستگاه خود باشند.
مرسلپور افزود: خوب حرف مردم را بشنوید و خدمات را بیان کنید و انتظارداریم اخبار را به نحوه احسن انتقال دهید.
وی با لیان اینکه اولین ومهمترین وظایف روابط عمومی هاتعامل بامردم ودفاع حقوق مردم ودستگاه اجرایی دانستند، بیان کرد: اخبار و اطلاعاتی که دستگاه خدمات ارائه می دهند را به مردم انتقال دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,
,
,
,

فرماندار قرچک تاکید کرد: در کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تعامل ادارات سرانه کلی روبه سعود است و روابط عمومی ها باید به مردم گزارش دهند، تا به مردم ایجاد امید را زنده کنند.
گفتنی است، روابط عمومی بخشداری مرکزی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد روستاها، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی در بخش تبلیغات و امور فرهنگی، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران، روابط عمومی اتاق اصناف در بخش اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، روابط عمومی آموزش‌وپرورش در بخش تبیین رعایت حقوق شهروندی، روابط عمومی آب و فاضلاب در بخش تعامل با ادارات و ارگان‌ها و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد اجتماعی توانستند عناوین برتر شهرستان قرچک در حوزه روابط عمومی را کسب کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی شهرستان قرچک با حضور مهندس مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، صبوری مدیرکل روابط عمومی های استانداری تهران، مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های شهرستان قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.