زورگیر ۲۱ ساله به دام افتاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کرم یوسف وند، گفت: ساعت ۲۱ روز ۲۳ فروردین ماه دو نوجوان در بلوار قدس در حال تردد بودند که سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ به آن‌ها نزدیک شده و با تهدید سلاح سرد و قدرت نمایی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از آن‌ها به ارزش تقریبی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌نماید و بلافاصله از محل متواری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرهنگ کرم یوسف وند در توضیح نحوه دستگیری سارق گفت: تنها پس از گذشت چند روز از زمان سرقت، نوجوانی که سارق اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهش کرده بود ۲۷ فروردین و در حین تردد در داخل پارکی در محدوده خیابان شهید بروجردی موفق به شناسایی سارق گوشی تلفن همراه خود می‌شود که بلافاصله به واحد گشت کلانتری ۱۶۷ دولت آباد مراجعه و موضوع را به مأمورین اطلاع می‌دهد؛ مأمورین نیز با اطلاع از حضور جوان زورگیر در داخل پارک، قبل از هرگونه اقدامِ جوان سارق جهت سوار شددن به موتورسیکلت و متواری شدن از محل موفق به دستگیری وی شده و در همان بازرسی اولیه نیزیک قبضه سلاح سرد از این جوان موتور سوار کشف می‌شود.

,

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در خصوص روند تحقیقات از متهم پرونده بیان داشت: با انتقال متهم به نام امیرحسین. ش. (۲۱ ساله) به پایگاه نهم پلیس آگاهی، وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب سرقت و زورگیری از مالباخته شد، اما با انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان، لب به اعتراف گشوده و به ده‌ها فقره زورگیری گوشی تلفن همراه و همچنین کیف قاپی در مناطق مختلف شهرری، دولت آباد و سیزده آبان اعتراف نمود و انگیزه خود از ارتکاب سرقت‌ها را تأمین هزینه موادمخدر مصرفی خود از نوع شیشه اعلام کرد.

,

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره زورگیری و کیف قاپی در مناطق مختلف شهرری، دولت آباد و سیزده آبان و با توجه به احتمال افزایش مناطق سرقت‌ها و به منظور شناسایی شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت، زورگیری و تهدید قرار گرفتند، هماهنگی‌های لازم با بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم انجام شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه کنند.

]
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی ۲۱ ساله خبر داد که با پرسه زنی در مناطق مختلف شهرری و دولت آباد اقدام به ده‌ها فقره سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه زورگیری و تهدید با سلاح سرد، کرده است.