آمریکا نمی تواند ملت ایران را به زانو در آورد؛ بی تردید از این مشکلات عبور خواهیم کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیان اینکه سال گذشته در چنین ایامی ملت ایران حماسه ای بزرگ در انتخابات آفرید، اظهارداشت: به خاطر حضور و اشتیاق مردم در ساختن اتفاقات شکوهمند در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ باید شکر نعمت به جا آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس جمهور با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون با فراز و نشیب ها و مشکلات فراوانی در داخل کشور و منطقه روبرو بوده ایم ، از اعضای دولت و خانواده های آنان به خاطر تلاش در مسیر اداره امور کشور تقدیر و تشکر کرد.

,

 روحانی با بیان اینکه در شرایطی هستیم که ثروت منطقه و سیستم تروریسم دولتی صهیونیستی بعنوان یکی از خبیث ترین رژیم های تاریخ و نیز بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان علیه ملت ایران هستند، افزود: ملت ایران در برابر همه این فشارها مقتدرانه روی پای خود ایستاده است.

,

رئیس جمهور افزود: استقلال و فراز و نشیبی که می گذرانیم یک بخش بزرگ از بار آن بر دوش دولت و بخش های مختلف سیاسی،اقتصادی و فرهنگی دولت است.

,

 روحانی با بیان اینکه ماه رمضان به ما نشان می دهد که همه ایام سال با هم یکسان نیستند ، گفت: مشخص است در مقاطعی تاریخی، کار و تلاش و فعالیت انسان با شرایط عادی تفاوت دارد و امروز یک ماه رمضان پیش رو ما است که در آن هر چند زیبایی سحر و افطار و فیض و رحمت الهی وجود دارد، اما گرسنگی و تشنگی نیز به عنوان عبادتی بزرگ و انسان ساز هست.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در شرایط سیاسی جهانی در دوران ویژه ای قرار داریم که باوجود سختی ها و مشکلات فراوان برای ایستادگی در برابر آنها اجر بالایی در پیشگاه خداوند و تاریخ خواهیم داشت ، گفت: ما به روزهای افتخار آفرینی خود در ایام حساس تاریخی غرور و افتخار می کنیم و امروز بی تردید از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

,

 روحانی تاکید کرد: اینطور نیست که آمریکا و دیگر قدرتهای حامی آن بتوانند ملت ایران را به زانو در آورند بلکه ما ایستاده ایم و می توانیم مسیر را به خوبی طی کنیم.

,

رئیس جمهور یکی از مصادیق روشن صبر را در ماه رمضان دانست و گفت: راه نجات ما صبر ، مقاومت و ایستادگی است.

,

 روحانی با اشاره به اینکه همه دولت ها در دوران فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بوده اند و مشکلات دولت یازدهم و دوازدهم بیشتر از همگان بوده است، گفت: این فشارها هم می تواند انسان را خسته کند و هم می تواند باعث افزایش صبر، توانایی و اجر انسان شود.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه ماه رمضان تحمل و قدرت روحی ما را افزایش می دهد، گفت: امروز سرچشمه امیدها در نظام مقام معظم رهبری هستند و در دستگاه های اجرایی باید قبل از همه مسوولان دولتی امیدآفرین و منشاء نشاط و امید در جامعه باشند.

,

 روحانی با تقدیر از صبر و تلاشهای خانواده اعضای دولت در حمایت از مسوولان گفت: خانواده ها باید زمینه را برای آرامش مسوولان در راستای ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم کنند.

,

 جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در این مراسم گزارشی را از فعالیتهای مجموعه دولت را ارائه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
رئیس جمهور در دیدار صمیمی با خانواده دولت گفت: اینطور نیست که آمریکا و دیگر قدرتهای حامی آن بتوانند ملت ایران را به زانو در آورند بلکه ما ایستاده ایم و می توانیم مسیر را به خوبی طی کنیم.