تصمیم گیری در خصوص جابجایی ادارات کل برعهده دولت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص انتقال اداره کل راه و ترابری به مرکز استان سمنان گفت: تصمیم‌گیری پیرامون این موضوع برعهده دولت است و بنده وارد مسائل شهرستانی نمی‌شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دولت در خصوص جابجایی ادارات کل جلسات مکرری برگزار کرده‌اند، افزود: این امر نیازی به سر و صدا کردن ندارد و نباید به گونه‌ای به این موضوعات خط داد تا خدای نخواسته حوادثی شبیه کازرون در استان پیش بیاید.

,

نماینده دامغان در مجلس تصریح کرد: دشمن پشت این قضایا قرار دارد و منافقین نیزدر داخل کشور فعال هستند لذا باید در خصوص اینگونه مسائل مراقبت شود.

,

حسن‌بیگی با بیان اینکه به دنبال حفظ وحدت و امنیت در داخل کشور هستیم، اظهار کرد: بسیاری از افراد به دنبال برهم زدن امنیت روانی مردم در کشور هستند.

,

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید مسئله پیش آمده در استان را پیگیری کنند، بیان کرد: دولت باید بر اساس ضوابط و مقرراتی که وجود دارد به مجلس جوابگو باشد که علت این موضوع چیست.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان دولت در خصوص جابجایی ادارات کل جلسات مکرری برگزار کرده‌اند، گفت: تصمیم گیری در خصوص جابجایی ادارات کل برعهده دولت است.