پیکر مطهر شهید «چلویی» در همدان تشییع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حاج امیر چلویی» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در میان حزن و اندوه مردم شهیدپرور همدان و با حضور مسئولین استانی، خانواده های معظم شهدا، همرزمان آن بزرگوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این مراسم از ساعت 9:30 صبح در میدان باباطاهر همدان از مقابل درب سپاه انصارالحسین(ع) آغاز شد و پس از اقامه نماز پیکر مطهر شهید توسط آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، مردم شهیدپرور همدان تشییع شد.

,

مردم دارالمومنین به ویژه جوانان همدانی با حضور گسترده خود در مراسم تشییع این شهید با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره ای کردند.

,

لازم به ذکر است؛ جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند و تابوت پیکر همرزم خود را بر دوش گرفتند و با او وداع کردند.

,

گفتنی است: جانباز شهید «چلویی» از سرداران و بنیانگذاران سپاه همدان که به عنوان مدیرکل بنیاد جانبازان همدان، مسئول بنیاد تعاون نیروی زمینی سپاه، مسئول خدمات کارکنان سپاه مرکز و مسئول آماد پشتیبانی سپاه همدان خدمت و ایفای نقش کرده بعد از 5 سال بستری و تحمل درد و رنج جانبازی در روز صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

,

مراسم ترحیم و گرامیداشت این شهید ارزشمند نیز امروز از ساعت 21:30 در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
پیکر مطهر جانباز شهید «حاج امیر چلویی» جانباز 50 درصد دفاع مقدس امروز 31اردیبهشت ماه در همدان تشیع شد.