فرودگاه مرزی عربستان در تیررس موشک‌های انصارالله قرار گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ گروه مقاومت اسلامی انصارالله یمن در چند روز گذشته، عملیات جدیدی را با هدف ضربه زدن به بخش اقتصادی و نظامی رژیم سعودی آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: یگان موشکی انصارالله یمن موفق شد بعد از شناسایی دقیق مواضع دشمن، فرودگاه «جیزان» واقع در جنوب غرب عربستان و در نزدیکی مناطق مرزی با کشور یمن را با موشک بالستیک مدل «بدر1» مورد هدف قرار دهد.

, ,
,
, , ,

منابع نظامی به خبرنگار المسیره نت یمن اعلام کردند: موشک بالستیک انصارالله به‌طور دقیق فرودگاه جیزان عربستان را مورد هدف قرار داده و خسارت سنگینی را به این فرودگاه وارد کرده است.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، مقام‌های نظامی رژیم سعودی از این فرودگاه برای انتقال نیرو و تجهیزات به سمت مناطق مرزی استفاده می‌کنند.

,

از محور استان «نجران» واقع در جنوب عربستان نیز خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای ویژه انصارالله موفق شدند کاروانی از نظامیان رژیم سعودی را در غرب منطقه «السدیس» شناسایی کنند و در مقابل مسیر حرکت آن‌ها، چند تله انفجاری قرار دهند.

,

چند خودروی نظامی مجهز به دوشکا و زرهی در اثر انفجار تله‌ها منهدم شدند و شماری از نظامیان سعودی نیز به هلاکت رسیدند.

, ,
,
, , ,

یگان موشکی انصارالله همچنین توانستند تجمع ده‌ها نظامی رژیم سعودی را در مناطق «حسن الحماد و نهوقه» مورد هدف قرار دهند و شماری از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

منابع میدانی اعلام کردند: مقام‌های رژیم سعودی به‌منظور جایگزین کردن نیروهای خود در مناطق مرزی، هزاران شورشی از کشورهای آفریقایی را به مناطق ارسال کرده‌اند.

,

بیش از 5 هزار نظامی رژیم سعودی در چهار سال گذشته در درگیری با رزمندگان یمنی کشته و زخمی شده‌اند.

, ,
,
, , ,

انتهای پیام/ المسیره نت

]
یگان موشکی انصارالله موفق شدند یکی از فرودگاه‌های مهم عربستان را مورد هدف قرار دهند.