توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار رمضان در میبد آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبد الرسول بنا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد در گفت و گو با خبرنگار  میبد خبر در خصوص توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار رمضان در میبد بیان داشت: طبق روال هر ساله تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط سازمان جهاد کشاورزی شهرستان برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت اندیشیده شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  میبد خبر,

وی افزود: در این راستا 16 تن برنج تایلندی به قیمت هر کیلو 3 هزار و 900 تومان، 12 تن برنج هندی دانه بلند به قیمت هرکیلو 5 هزار و 600 تومان، 20 تن شکر به قیمت هر کیلو 2 هزار و 900 تومان، 1/5 تن گوشت منجمد گوساله وارداتی به قیمت هر کیلو 23 هزار و 500 تومان و مرغ شمال به صورت نامحدود به قیمت هر کیلو 6 هزار و 100 تومان برای مصرف کننده در میبد عرضه می‌شود.

,

بنا با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی با ماه رمضان سال گذشته تفاوت چندانی ندارد، اظهار داشت: این اقلام در فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها عرضه می شود و این مراکز هم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با قیمت های تعیین شده به مراجعان ارائه می کنند.

,

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد در ادامه اذعان داشت: اجرای طرح ضیافت و توزیع کالاهای پرمصرف در قالب این طرح همه ساله با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها به دنبال افزایش طبیعی تقاضا در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد. 

,

بنا خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده تمامی اقلام فوق به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

,

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد  درباره نحوه رسیدگی به شکایت ها و انتقادهای مردم نیز گفت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف اعلام کنند.

,

انتهای پیام/اد

]
رئیس اداره تعاون روستایی میبد از عرضه چهار قلم کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی شهرستان میبد خبر داد.