میدان بار سابق بیرجند به خودروهای سیار عرضه‌کننده میوه اختصاص پیدا کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، حسن خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند 16 اسفندماه 1396 از احداث چهارشنبه بازار دوم در محل سازمان میوه و تره‌بار سابق واقع در بلوار مسافر خبر داد و اعلام کرده بود: محل چهارشنبه بازار دوم، میدان میوه و تره بار سابق واقع در بلوار مسافر در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, 16 اسفندماه 1396,
 
,
وی افزود: در حال حاضر مشغول آماده سازی این مکان هستیم و امیدواریم در اوایل اردیبهشت ماه سال 1397 به بهره برداری برسد، قطعا با راه‌اندازی این مکان از بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی و هسته مرکزی شهر کاسته خواهد شد.
,
 
,
در حال حاضر اردیبهشت ماه 1397 را پشت‌سر گذاشتیم اما از راه‌اندازی چهارشنبه بازار دوم در شمال شهر خبری نیست و این موضوع را دوباره پیگیری کردیم.
,
 
,
, ,
 
,
حسن خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در منطقه شمال شهر میدان بار سابق آماده و زیرساخت‌های آن حاضر شده تا خودروهای سیار که در معابر میوه عرضه می‌کنند به طور منسجم در این محل حضور پیدا کرده و به فروش و عرضه میوه اقدام کنند.
, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که دادستان تا 27 خرداد مهلت داده است تا به این مکان انتقال پیدا کنند افزود: برنامه داریم که یک چهارشنبه‌بازار منسجم و متمرکز در یک قسمت از شهر راه‌اندازی کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند با بیان این‌که در حال حاضر 2 منطقه برای چهارشنبه‌بازار پیش‌بینی شده است، گفت: به محض این‌که طراحی آن انجام و در شورای شهر مصوب شد به مردم اعلام خواهد شد.
,
 
,
خسروی تصریح کرد: قرار است برای صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی نیز یک بازارچه مستقل در نظر گرفته شود و تاحدودی طراحی‌های آن انجام شده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که چهارشنبه‌بازار فعلی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: کلیه عرضه‌کنندگان میوه و خدمات که در خارج محدوده چهارشنبه بازار در کنار بلوار شهید بهشتی و شهید فایده بودند، جمع آوری شده و به داخل محوطه چهارشنبه بازار هدایت شده‌اند.
,
 
,
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: موارد بهداشتی مواد غذایی نیز رصد و از ورود کالای قاچاق به چهارشنبه بازار جلوگیری می‌شود.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: در منطقه شمال شهر میدان بار سابق آماده و زیرساخت‌های آن حاضر شده تا خودروهای سیار که در معابر میوه عرضه می‌کنند به طور منسجم در این محل حضور پیدا کنند.