بلاتکلیفی پروژه تاریخی پیست دوچرخه‌سواری زنجان 8 ساله شد/ پیش بینی تکمیل پروژه تا چهار سال آینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال ۸۹ بود که معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان از آغاز عملیات اجرایی پیست دوچرخه‌سواری طی آینده نزدیک در زنجان خبر داد و آن را از پیست‌های تیپ A و مطابق با استانداردهای بین المللی و دارای قابلیت برگزاری مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, A,

آذر ۹۳ نیز رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از آمادگی این فدراسیون برای کمک به تکمیل پیست دوچرخه‌سواری زنجان خبر داد و گفت که «قصد داریم با همفکری قسمتی از منابع مالی را به استان زنجان هدایت کنیم» اما گویا این کمک به‌گونه‌ای نبوده که پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

,

حال بعد از گذشت حدود هشت از آغاز به کار این پروژه فعلا مشخص نیست آیا اعتبار تخصیص یافته کفاف تکمیل این پروژه را خواهد داد و یا همچنان باید منتظر وعده مسئولان باشیم.

,

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند تکمیل پیست دوچرخه‌سواری زنجان اظهار کرد: این پیست اکنون در حال اجرا است اما با توجه به اینکه بودجه تخصیص یافته کم بوده روند تکمیل پروژه ضعیف است.

, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پروژه پیست دوچرخه‌سواری زنجان با روند کندی پیش می‌رود و راکد نیست، عنوان کرد: اگر اعتبار این پروژه به صورت کامل تخصیص یابد پیست دوچرخه سواری زنجان تا یک سال آینده به پایان می‌رسد.

,

عصفوری تصریح کرد: با این روندی که اکنون در پروژه پیست دوچرخه‌سواری زنجان شاهد هستیم به نظرم این پروژه تا چهار سال آینده نیز تکمیل نشود.

,

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور با اشاره به ابرگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان اظهار کرد: این اردو از یکم تیر ماه در زنجان آغاز خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه 9 ورزشکار جانباز و معلول در اردو حضور خواهند داشت، ابراز کرد: این اردو به مدت 15 روز در زنجان برگزار می‌شود.

,

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور بیان کرد: مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان در این اردو حضور خواهند داشت.

,

وی عنوان کرد: در این اردوها دوچرخه‌سواران برتر برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گزینش خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
حال بعد از گذشت حدود هشت از آغاز به کار این پروژه فعلا مشخص نیست آیا اعتبار تخصیص یافته کفاف تکمیل این پروژه را خواهد داد و یا همچنان باید منتظر وعده مسئولان باشیم.